Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3465184
nee geen harde ballen, als ze vanavond niet poept ga ik sws ff langs de dierenarts, voor de zekerheid. Die kunnen dat beter voelen dan ik :)

Misschien neemt dr lichaam gewoon veel op, omdat ze zolang minder op heeft, maar zelfs toen had ze wel ontlasting... En die poging gisteravond, die zit me niet lekker. Ging haar buikje net masseren, dan gaat het wel borrelen...

Wilde ook ff kijken voor probiotica, maar twijfel heel erg welke dus even advies inwinnen, ook of het samen kan met de detox die ze al krijgt.
#3465192
Er is gepoept!!

Gisteravond keek ik naar dr achterkant, bleek dat daar gewoon opgehoopte ontlasting zit, waardoor ze lastig kon poepen. We hadden al een DA afspraak staan dus die hebben ff snel geholpen met schoonmaken, (en ik wilde zeker weten dat ze niet alsnog verstopt zat, gelukkig niet)

Inmiddels een mooie drol gelegd, en vanmorgen nog 1!

Mevrouw wilde vanmorgen weer niet eten, ik dacht ik doe eens pens met eend/rund. Neehoor, mooi niet! Vanavond nog een keer hetzelfde, en anders krijgt ze morgen weer kip/rund. Alleen de kip/rund eet ze ook niet helemaal op. Mevrouwtje kieskeurig haha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door