Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door faya
#3408412
Ik weet dat er veel info over het geven van pompoen of de oranje of de flespompoen op forum zou moeten zijn, maar ik kan het met zoekfuncties niet vinden. Iemand die gewoon veel slimmer is dan ik :D Waar info over nu flespompoen geven, schillen ja/nee? Koken of gewoon pureren?
Door Lizzy
#3408417
faya schreef: ma 10 aug 2020, 09:43 Ik weet dat er veel info over het geven van pompoen of de oranje of de flespompoen op forum zou moeten zijn, maar ik kan het met zoekfuncties niet vinden. Iemand die gewoon veel slimmer is dan ik :D Waar info over nu flespompoen geven, schillen ja/nee? Koken of gewoon pureren?
Ik schil de pompoen nooit. Ik geef het soms rauw door de puree en soms gekookt (als onderdeel van een groentenmix, dus als ik meerdere groenten gebruik: geef ik het rauw. Als ik het als enige groenten geef: geef ik het gekookt want rauw vinden ze dat niet lekker).
Door faya
#3408434
super lizzy, ja, zo dacht ik het ook. Nu had ik andere keren gewoon zo'n oranje pompoen maar nu een flespompoen. Heb groentemix gemaakt van romana sla, brocolistronk, toevallig paksoi stengels over zonder blad ( maar romana sla is al veel ) gekookte sperziebonen, courgette, appels, klein beetje doperwten diepvries en dan de flespompoen, dus die ook niet schillen, koken maar er zo rauw door?
Door Lizzy
#3408475
faya schreef: ma 10 aug 2020, 13:33 super lizzy, ja, zo dacht ik het ook. Nu had ik andere keren gewoon zo'n oranje pompoen maar nu een flespompoen. Heb groentemix gemaakt van romana sla, brocolistronk, toevallig paksoi stengels over zonder blad ( maar romana sla is al veel ) gekookte sperziebonen, courgette, appels, klein beetje doperwten diepvries en dan de flespompoen, dus die ook niet schillen, koken maar er zo rauw door?
Ja hoor, kan prima!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door