Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#89530
Wat een enthousiasme! Ik ben er nog wel mee bezig hoor, maar ben nog bepaald niet klaar met het boek.... Ik heb het ook zo druk met andere dingen gehad de laatste tijd! Ik zal het weer eens op gaan pakken en ja, ik kan alle hulp gebruiken met het uitgeven van het boek! Een e-book zie ik geloof ik niet zo zitten... ik zit zelf namelijk ook het liefst met een boek op de bank. Dat leest toch lekkerder dan een e-book/uitgeprinte versie van een e-book......
Door Anna Penta
#89547
Een e-boek zou inderdaad zonde zijn, in elk geval zou dat niet echt veel verschil uitmaken met de huidige situatie. Maar een dergelijk informatief boek (waarin het niet direct om glossy kleurenfoto's gaat lijkt mij) hoeft helemaal niet zoveel te kosten aan drukmateriaal. Wat ik altijd heb ervaren is dat uitgevers direct afhaken zodra er kleurenfoto's in verwerkt worden. Daar is de NL-markt te klein voor.
Door bouschka
#1295875
Het boek kan zeker onder de aandacht worden gebracht met een recensie, bv in de clubbladen van hondenrassen, op de sites van fokkers die er achter staan.via fokkers te bestellen met wat korting, de titel publiceren in de pupmappen van de fokker etc.

Ik denk zeker dat er markt voor is, heb zelf ervaring, maar dan niet op t gebied van barfboekjes...

Een voorwoord van een bekende dierenarts of Anton van Ouwehands Dierenpark ? Die wolven zullen ook wel Barfen of zijn die aan de Frolic ?
een stukej in de pers, Lizzy op tv en je betn binnen.
En ik ga wachten tot de film uitkomt in de bioscoop ! ;)
Joke/ Bouschka
Door Miss_Carmen
#1295951
Ik heb ook het boekje van Tannetje Koning gekocht (er zaten wel een paar spelfouten in :o)
Het boekje leest idd heel makkelijk weg, maar vindt het echt een beginnersboekje.
En daar ik een beginner ben is het dus leuk, maar ik mis wel wat meer informatie.
Die kan je vervolgens wel weer van de fora afhalen, maar het is leuk als alle info van de fora in 1 boekje stonden.
Door Fido
#1295955
Miss_Carmen schreef: Ik heb ook het boekje van Tannetje Koning gekocht (er zaten wel een paar spelfouten in :o)
Het boekje leest idd heel makkelijk weg, maar vindt het echt een beginnersboekje.
En daar ik een beginner ben is het dus leuk, maar ik mis wel wat meer informatie.

Die kan je vervolgens wel weer van de fora afhalen, maar het is leuk als alle info van de fora in 1 boekje stonden.
Klopt.
Wij gaan meer de diepte in omdat wij iedere dag geconfronteerd worden met vragen daarover. Neemt niet weg dat ik een boek lekker vind om op de bank of in bed te lezen en dat gaat met een pc een stuk lastiger ;)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1295999
Lizzy schreef: Dat is eigenlijk al lang klaar :-[. Ik twijfel alleen nog over hoe ik er verder mee ga.
idd publiceren :)
m'n moeder heeft tijdje terug ook zelf een boek uitgegeven, hoef je geen miljonair voor te zijn ;-)
al is het wel even wat werk het netjes te maken enzo, maar 't hoeft dan ook niet morgen af lijkt me.
en je verdient het ook wel terug als je er weer genoeg van verkoopt, wat naar mijn mening geen probleem moet zijn, met al die mensen hier ;)
ben er erg benieuwd naar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door