Ik heb een gecastreerd teefje, zeven jaar oud, afkomstig uit Spanje en al sinds ze vier maanden oud is bij mij.
Ze is gek op alles wat in haar ogen eetbaar is

Nu is mijn meisje sinds dinsdag nacht aan de diarree. Ik heb niet gezien of ze dinsdag op de wandeling iets raars heeft gegeten, maar ik kan het niet helemaal uitsluiten. Overigens ligt er in het rustige bos waar ik wandel eigenlijk nooit rotzooi, af en toe een dode haas, maar dat was nu niet zo want dat had ik echt wel gezien.
Mijn meisje heeft geen koorts en heeft wel eetlust. Ze loopt wel een beetje als een zombie rond en slaapt veel.
Ik heb haar sinds ze ziek is qua maaltijd wat pens en groenten gegeven en gisteren wat rundvlees. (alles kleine porties)
Maar ik weet eigenlijk niet wat het meest verstandig is om te voeren op dit moment?
Oja, dinsdag ochtend had ze eendkarkas gegeten, waar best wel wat vet aan zat. Geen idee of dat iets kan hebben veroorzaakt: mijn veel gevoeliger reu heeft hetzelfde gegeten en heeft nergens last van. Voor de zekerheid heb ik de rest van de eend toch weggegooid.
Kunnen jullie mij adviseren wat ik haar de komende tijd het beste kan voeren? En is het zinvol om haar probiotica te gaan geven?
Bedankt vast voor je reactie

Edit: ik vergeet te zeggen dat mijn hond deels Barf, deels kvv eten.