Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#365807
de katten eten bij mij voor 30 euro voor 6 weken, en de honden 230 euro voor rond de 4 maanden.

Komt neer op de katten € 0.70 per dag en de honden € 2.05 per dag.

Daarnaast haal ik natuurlijk nog wat losse spulletjes zoals kipnekken, kiphartjes, pens en schapenvet maar dat kost me de kop niet.

Niet gek voor 76 kilo dieren , toch? ;D
Laatst gewijzigd door Femke op zo 07 aug 2005, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ster
#365821
Het schommelt nogal omdat ik net begin met zelf samenstellen en nog niet echt goedkope adresjes heb, maar ik denk zo tussen de 1 en 1,50 per dag, voor 1 hond, voor half om half barf, kvv. Hoop uiteindelijk op iets minder dan 1 per dag uit te komen met geheel zelf samenstellen.
#366367
VEEL TE VEEL, om het zo maar te zeggen. Ben nu hier iedere ochtend een 5/7 minuten bezig om alle bakken te vullen. Toen we nog aan de brok zaten, waren het een aantal mokken per dag, makkelijk klaar gezet, zo gevuld ,weinig inhoud, snel op!!!
We heben 11 honden, waarvan 3 kleintjes en de rest best wel groot, plus 2 opgroeidende pups, (dit zijn bobtails van nu 6 mnd) die aan de kvv(carnibest)en 3 dagen zelf samengesteld krijgen, voor de volwassen honden stel ik het altijd volledig zelf samen. Maar ik hou ook VEEL TE VEEL van ze, dus daarom is het nooit teveel!!!!!!!!
Ze genieten iedere ochtend, al bijna en jaar lang, van hun lekkere volle bak. Wat ik dus kwijt ben per dag weet ik niet,precies, het is hier wisselend. Maar, denk ook niet dat ik het wil weten wat ze kosten per maand.
Als alles maar goed gaat, ben ik tevreden!!!! en dat ben ik ook, zeker nu ze vers eten!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door