Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door peerle
#359325
Euh, was kvv niet een pakje dat je in de winkel kan kopen, waar vlees en organen en groenten enzo al inzitten in de juiste hoeveelheden ? Dan is het geen BARF.
Door Lizzy
#359328
peerle schreef: Euh, was kvv niet een pakje dat je in de winkel kan kopen, waar vlees en organen en groenten enzo al inzitten in de juiste hoeveelheden ? Dan is het geen BARF.
Nee klopt. Het is ook geen barf. Het is rauw en het is vers (veel merken bevatten inderdaad gemalen botten, gemalen vlees, orgaanvlees, rijst, groente en al dan niet een premix) maar daarmee houdt iedere vergelijking ook op.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 27 jul 2005, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rees
#359334
peerle schreef: Euh, was kvv niet een pakje dat je in de winkel kan kopen, waar vlees en organen en groenten enzo al inzitten in de juiste hoeveelheden ? Dan is het geen BARF.
De meeste honden en katten liefhebbers op deze site weten echt wel het verschil tussen barf en kvv.
Maar waarom oordeel je zelf over iets waar je niks van weet ;) snap ik even niet :-\
Door Peet
#359374
Het ging mij niet om wel of niet BARF, het ging mij om jouw uitspraak:
Ik weet niks van kvv, en heb het nog nooit gevoerd.
en vervolgens:
maar het is niet hetzelfde als BARF, dus het is volgens mij niet de bedoeling dit jarenlang te geven.
Massa's mensen hier voeren al jarenlang KVV. En massa's honden hier doen het daar uitstekend op. Niet iedereen heeft de tijd of de mogelijkheid in zijn/haar omgeving om elke dag aan barfspullen te komen. Dan is KVV een prima alternatief. Ook voor jarenlang.
Door toppa
#359462
Hallo beste mensen, al dan niet echte barfers, na gisteren aan informatie en adressen gekomen te zijn, ben ik vandaag op pad gegaan. Nou het valt helemaal niet mee, om te beginnen de natuurarts leveringspunt voor Carnibest was op vakantie en via haar mobiel melde ze dat haar eerstvolgende levering 15 augustus was, op bestelling. Dat viel even tegen.Weer wat informatie gezocht en dacht met Rodischijven te beginnen ter overbrugging. Na 2 dorpen en 4 supermarkten heb ik 3 doosje gescoord dus in totaal 12 schijfjes. De winkels beloofden te bestellen. Dus voor vandaag heb ik wel genoeg, morgen maar weer op zoek. groeten ans.
Door Truus
#359681
toppa schreef: Hallo beste mensen, al dan niet echte barfers, na gisteren aan informatie en adressen gekomen te zijn, ben ik vandaag op pad gegaan. Nou het valt helemaal niet mee, om te beginnen de natuurarts leveringspunt voor Carnibest was op vakantie en via haar mobiel melde ze dat haar eerstvolgende levering 15 augustus was, op bestelling. Dat viel even tegen.Weer wat informatie gezocht en dacht met Rodischijven te beginnen ter overbrugging. Na 2 dorpen en 4 supermarkten heb ik 3 doosje gescoord dus in totaal 12 schijfjes. De winkels beloofden te bestellen. Dus voor vandaag heb ik wel genoeg, morgen maar weer op zoek. groeten ans.
Mmmmm :-\ dat schiet niet echt op he. In welke provincie woon je? Misschien kunnen we je zolang aan een ander adres helpen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door