Hij eet t liefst vier keer op n dag.
(hij komt ergens vandaan waar de hele dag voer beschikbaar was, dat kan hier niet omdat twee andere
mopjes het bordje dan wel leegeten)
Ik heb geprobeerd om hem te laten wennen aan gewoon twee keer per dag. Dat lukt niet.
(gelukkig moet ik voor de kat midden in de nacht voor eten zorgen en kan ik Nils dan ook geven)
Soms eet hij dan in de ochtend niet en dan wordt/is hij ziekjes. In de middag wil hij dan weer wel eten.
Het is een beetje een gedoe, hij is verder gewoon gezond. Goede ontlasting, lekker spelen. Hij is niet te dun of te dik.
Mooie vacht, geen huidproblemen.
Nu heeft hij sinds kort iets nieuws. Hij eet zijn bak half leeg en stopt dan.
Komt na een uur of wat bij mij zeuren. Voeten op mijn arm, op de laptop gaan liggen.

voeten tegen mijn mond. De grapjas.

Ik ben van alles gaan proberen. Lekker dingetjes om hem toch aan t eten te krijgen. Zelfs br*kjes gehaald.
Zat ik verelden week roggebrood te eten. En gaf hem een stukje, jam, yum. Op! Nog een stukje, en nog een stukje.
Dat wil hij nu dus steeds. Hij weet waar het in de keuken staat en komt mij halen en geeft duidelijk aan dat hij 'dát' wil.
Dus de bak vlees half leeg en dan een dikke plak roggebrood ernaast.
Mijn vraag: herkent iemand dit. De wens om roggebrood te eten? En kan het kwaad?