Hallo
Adem in ... adem uit . Geen paniek

En vooral herkenbaar hoor . Soms kan je ook teveel lezen . Neem hiervoor vooral alle tijd .
En idd je kan totdat je goed bent ingelezen ook eerst even kvv voeren .
Verder kan je eens lezen in de menu -hoek , daar leer je ook weer van .
Wat betreft de keuze ten aanzien van vlees kopen zou ik voorlopig gaan voor de diersoorten die vele honden graag lusten
Dat is bv kip , lam of paard , tam konijn lusten de meeste honden ook wel .
Ik heb hier al vaker gelezen dat een beginneling vele diersoorten had gekocht en in porties had gemaakt
Weer dikke stress , hond lust geen parelhoen ( ik verzin er maar even eentje ) Weer alles opnieuw doen
En dat moet je in het begin helemaal niet hebben , je hebt het vaak al druk zat met het hele nieuwe gebeuren .
Als je straks eenmaal je draai hebt gevonden dan kan je altijd uitbreiden met de diersoorten .
Wat betreft een menu is het voor jouw voorlopig misschien wel makkelijk om dagelijks compleet te voeren
Dus elke dag vleesbot met spier en orgaanvlees en als je wilt groenten erbij . Het is misschien ook wel makkelijk om eerst bv groenten te geven die je zelf eet
Dan kan je ook nagaan hoe je honden erop reageren
Ik had toen ik met barf begon nog 4 honden . Ik hield een z.g dagboek bij van elke hond . Daarin schreef ik hoe de ontlasting was bv
En ik stelde de percentages zo nodig (weer) aan