Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizetta
Ik twijfel of dit hier hoort of in de bar...

Ik wil binnenkort weer beginnen met ratten houden. Ik zit nu 2 jaar zonder en ik mis echt dat leuke spelen en knuffelen.
Nu ik met de honden aan het barfen ben, dacht ik: dat moet met ratten ook kunnen! Ik heb wel gezocht op internet, maar kan weinig zinnigs vinden.
Vooral vaak: geen rauwe vlees of vis en ei  ::)

Heeft er hier iemand enig idee? Ervaringen misschien. Of anders zin om mij hierin te helpen uitzoeken?
Door Martine-Tom
Lizetta schreef: Ik twijfel of dit hier hoort of in de bar...

Ik wil binnenkort weer beginnen met ratten houden. Ik zit nu 2 jaar zonder en ik mis echt dat leuke spelen en knuffelen.
Nu ik met de honden aan het barfen ben, dacht ik: dat moet met ratten ook kunnen! Ik heb wel gezocht op internet, maar kan weinig zinnigs vinden.
Vooral vaak: geen rauwe vlees of vis en ei  ::)

Heeft er hier iemand enig idee? Ervaringen misschien. Of anders zin om mij hierin te helpen uitzoeken?
Ohhh ff goed zoeken in de bar, onlangs is er nog een topic over geweest, ga ff hard denken wie dat ookweer was!
Door Lizetta
Martine-Tom schreef: Ohhh ff goed zoeken in de bar, onlangs is er nog een topic over geweest, ga ff hard denken wie dat ookweer was!
Dat meende ik toch... Maar ik kan het niet vinden  :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door