Meer in de zin van: hij eet zoooo slecht!
Heb de hoeveelheid van afgelopen week zo goed mogelijk bijgehouden en hij heeft ong 1500 gr gegeten, waar hij normaal gesproken gemiddeld 600 gram pd eet.
Ja, dat is ook al weinig, maar hij krijgt 700 aangeboden en met een kipmaaltijd eet ie dat wel op maar wil niet meer dan 2xpw kip aanbieden.
Maar wat gebeurd er de laatste dagen, hij wil alleen het spiervlees, eerst ook wel pens, maar dat eet ie nu ook maar half, orgaan, alleen het hart en nier, lever bleef ook liggen....en dan heeft ie natuurlijk dunne ontlasting. Dus geef nu eerst een halve portie org/pens of vlees samen met het bot en dan adhv de hoeveelheid gegeten bot de rest....
ZO gaat natuurlijk zn hele schema door de war.....
Hij is altijd al een "lastige" eter geweest, dus als hij een dag niet wilde eten, ging het de koelkast in en de volgende dag stond het weer op het programma, soms at ie het wel, of deels. Maar nu gaat ie er echt zo mager uitzien, zn heupen en ruggengraat zie je altijd wel, maar nu ga je ook zn 4de rib wel heel goed voelen......En ik denk dat ie wel onder de 25 kg zit

Als het nu bij een week blijft, denk ik prima, dan niet, maarja, deze loopste tijd duurt wel weer even........
Nou hoorde ik over een bepaald middel die zou kunnen helpen, maar ben de naam even kwijt....is dat wat, of wie heeft er goede tips wat het eten betreft, misschien toch meer kip, onder het mom van: als hij maar eet? Denk dat als laatste redmiddel want anders eet ie zo helemaal niets anders meer???
Tips zijn meer dan welkom!