RonnyH schreef:
(...) En als ik alleen konijn barf wil geven kan iemand me dan adviseren wat ik precies zou moeten geven (...)
Ik heb niet álle reacties gelezen, dus op het gevaar af dat ik iets dubbel op zeg..

Degomeat verkoopt konijnkarkas (ruggen van tam konijn). dat is ook als beginnersbot prima.
Daarnaast hebben ze konijnlever en konijnniertjes, maar óók 'konijnorgaan' (een mx van lever, nier en hart/long). Die mix zou voor elimineren mijn voorkeur hebben, tbv de grotere afwisseling qua onderdelen. Tot voor kort had hij ook konijnspiervlees van wild konijn, op dit moment helaas alleen baader. Ik zou hem even een mailtje sturen of hij je die stukken konijnspier nog kan leveren. Kan best dat hij daar voor je aan kan komen!
Konijn is mager, dus je zult op zéker 700 gram voeding per dag gaan zitten x 42 dagen = 30 kilo voor 6 weken.
Ik zou kiezen voor de verhouding 40% vleesbot (hoeft niet tot op de gram hoor!) en 15-20% orgaanmix (hart, lever, long, nier) en de rest spiervlees (dus ca. 40%). Je zult dus voor 6 weken pakweg 12 kilo spiervlees nodig hebben. Dat maakt het vast voor dEgomeat ook uitvoerbaarder om 't voor je tmee te nemen als hij er nog aan kan komen. Tevens kan hij het voor je in stukken van een kilo zagen. Dan kun je gewoon steeds 1 kilo daarvan uit de vriezer nemen en over de komende dagen op maken, etc.
Idem met de konijnruggen: steeds 1 kilo in de koelkast leggen en over de dagen die komen op maken. Alleen het orgaan zul je in porties moeten verpakken, want dat krijg je niet op binnen 3 dagen.