Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#337562
Ik prop een stukje alu-folie in het kleinste gaatje van de kong en dan in een kop of iets dergelijks rechtop zetten.
Yoghurt wordt toch wel binnen een uurtje of 2-3 een heerlijk ijsje hoor ;D

Thanks voor de tips!
Door Peet
#337600
8) ik geloof er niks van dat die lekkere yohurt-fruit ijsjes aan de honden gegeven worden... ;D :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#337619
Peet schreef: 8) ik geloof er niks van dat die lekkere yohurt-fruit ijsjes aan de honden gegeven worden... ;D :P
Moet toegeven dat ik wel heb geproefd! Maar Joep keek me zo smekend aan, dat ik uiteindelijk toch maar af heb gestaan! (Brave meid) ;D
Door Jinxy
#337688
Ik heb Jinx met een pak yoghurt in de vriezer gezet, ze was net al aardig bevroren ;) ;D

Of eh, was dat de bedoeling niet? :P
Door Jolly
#337745
Jinxy schreef: Ik heb Jinx met een pak yoghurt in de vriezer gezet, ze was net al aardig bevroren ;) ;D

Of eh, was dat de bedoeling niet? :P
he das een veel slimmer idee ;D
Door Doedels
#337833
Jinxy schreef: Ik heb Jinx met een pak yoghurt in de vriezer gezet, ze was net al aardig bevroren ;) ;D
En dan plakjes snijden met een warm mes? :D
Door Marion
#338150
Ik heb yoghurt met een peer gepureerd en in een ijsklontjes bakje gedaan. Straks druk ik er 2 klontjes uit in de tuin en dan maar kijken wat ze er mee doen :D
Door Peet
#338153
Ik heb gisteren ook 2 ijsjes gemaakt voor de hondjes.
Yoghurt met een klein beetje roosvicee, wat water en de primeval erdoor (heeft lekker vanille-geurtje/smaakje).

Beau vrat 'm zo op...schrok schrok...hij vind dat likken te langzaam gaat. :P

Tunja mot 't niet... >:(..enge kouwe kledder vond ze het...Beau blij dus....* burp* ;D
Door argento
#338188
Robbie en maire hebben ook een ijsje gehad. ZE vonden het geweldig!!! Ik heb gewoon ijsblokjes gemaakt van yoghurt.
Voor herhaling vatbaar.
Gr heidie
Laatst gewijzigd door argento op wo 22 jun 2005, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anneke V
#338768
carlala schreef: :-[ mijn kong heeft ook een gaatje aan de onderkant.

Nou ja even improviseren dan maar ;)
vinger er beneden ophouden (op het kleine gaatje) en met de grote opening naar boven houden. zilverpapier errond doen, goed vastduwen & dan de vriezer in!! ;)
Door Maaike_L
#338783
Ik smeer dat kleine gaatje dicht met wat pindakaas. Wordt gewaardeerd door de hond en het werkt prima. Yoghurt en water komen er bij mij niet doorheen. :D
Door zurca
#339315
Tous lust dus geen yoghurt fruitijsje ::) enne ikke ook niet ;D
De kong ligt nu in de zon te ontdooien ;)
Door bernerfan
#339352
zurca schreef: Tous lust dus geen yoghurt fruitijsje ::) enne ikke ook niet ;D
De kong ligt nu in de zon te ontdooien ;)
oje dat had je niet gedacht ::) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door