Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#325376
Peet schreef: Ik zou het lekker zelf opeten....tong...zaaaalig!!
Kijk met jou kan ik praten :D
Door Peet
#325396
sylvia schreef: Kijk met jou kan ik praten :D
Zachtjes koken in bouillon, af laten koelen, rucola-slaatje erbij, koud wit wijntje.....Afbeelding Afbeelding
Door Audrina
#325413
Nou ja, als m'n hondjes hem dan niet lusten, weet ik wie ik er wel blij mee kan maken. ;D ;) :-X
Door Peet
#325415
Hihihi, dat wordt een wedstrijdje tussen Syl en ik....kijken wie sneller is ;D ;D
Door Audrina
#325416
Peet schreef: Hihihi, dat wordt een wedstrijdje tussen Syl en ik....kijken wie sneller is ;D ;D
Nou... Jou zie ik regelmatig en ik zie Syl niet op de fiets stappen en even naar Delft rijden alleen voor zo'n tong. ;D Maar ja, misschien vinden mijn 2 draakjes (m'n teven) 'm wel lekker en dan hebben jullie pech.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325428
Peet schreef: Zachtjes koken in bouillon, af laten koelen, rucola-slaatje erbij, koud wit wijntje.....Afbeelding Afbeelding
na dat afkoelen moet hij nog wel even de koekepan in hoor jammie jammie
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325430
Audrina schreef: Nou... Jou zie ik regelmatig en ik zie Syl niet op de fiets stappen en even naar Delft rijden alleen voor zo'n tong. ;D Maar ja, misschien vinden mijn 2 draakjes (m'n teven) 'm wel lekker en dan hebben jullie pech.
Nee dat zie ik ook niet hoor ;D
Door Peet
#325452
geeft niks....rij ik van Delft gewoon door naar Syl...eten we 's samen op ;)
Door Mevroi Kruim
#325460
Ehmm ... van lang lang geleden meen ik me te herinneren dat die lekkere de kalfstong was ... kweeniehoor, maar da's niet hetzelfde als rundertong dachtikzo. Maar het kan zijn dat de vleeseterwereld in 25 jaar veranderd is 8) 8)
Door Audrina
#325463
Maar goed, nu weet ik dus nog niet wat ik er mee kan maken voor de hondjes. Geeft niet, ik verzin wel wat. ;)
Door Mevroi Kruim
#325472
Audrina schreef: Maar goed, nu weet ik dus nog niet wat ik er mee kan maken voor de hondjes. Geeft niet, ik verzin wel wat. ;)
Maken ??? ??? Hoezo, twas toch bedoeld om op te eten, rauw, vers, jeweetwel, barf? Of zie ik iets over het hoofd?
Door Ine
#325483
Audrina schreef: Nou... Jou zie ik regelmatig en ik zie Syl niet op de fiets stappen en even naar Delft rijden alleen voor zo'n tong. ;D Maar ja, misschien vinden mijn 2 draakjes (m'n teven) 'm wel lekker en dan hebben jullie pech.
FF off T. Er woont een pup van mij in Delft, aan het Noordeinde.
Ik kan jou dus als spion gebruiken ;)
Door amber2
#325491
Sylvia zegt: tong is geen spiervlees.
Lizzy zegt: tong (en hart) is wel een spier maar andere eiwitsamenstelling (daar wordt aminozuursamenstelling mee bedoeld neem ik aan?) dan echt spiervlees.
Ik neem aan dat jij hetzelfde bedoelt Sylvia? Maargoed, dan heb ik iig weer wat bijgeleerd: of iets spier- of orgaanvlees genoemd wordt genoemd hangt er in de eerste instantie niet vanaf of het een spier is, maar welk percentage van het totale lichaamsgewicht het uitmaakt en de soort eiwitten die het bevat. Toch...?
Door Anneke V
#325493
En mag je zo'n rundertong geven met alles erop & eraan of moet je eerst het bovenste velletje eraf zien te krijgen ???
Door Audrina
#325523
Kruimel schreef: Maken ??? ??? Hoezo, twas toch bedoeld om op te eten, rauw, vers, jeweetwel, barf? Of zie ik iets over het hoofd?
Oh ik wilde hem eigenlijk frituren voor ze. ;D

Nee, ik vroeg me af met wat ik het kon combineren, dat bedoelde ik met maken. Hoe maak ik er in combinatie met andere ingredienten zoals groentenpuree en / of kipkarkasjes en / of een eitje en / of huttekase een verantwoorde barf hap van.

En Ine, het Noordeinde is hier niet in de buurt anders ging ik wel voor je gluren. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door