Als ik er maar geen dromen meer over krijg

Moderator: Lizzy
*Natasja* schreef: Ik kreeg vandaag een mailtje van Media Boekservice met daarin de aankondiging van dit boek (ik had hem al binnen via bol.com, dus helaas pindakaas voor MB). Maar in dat mailtje stond het volgende:De lezing van Lonsdale (via Alles Rauw) was daar!!
"Al tijdens het rauw-voer congres afgelopen zomer in het Martin Gaus Centrum Lelystad werd er tijdens de pauzes e.d. veel gesproken over het nieuw te verschijnen boek van Tannetje Koning. Jammer dat het toen nog niet klaar was, maar nu zijn ze binnen. Eindelijk een handleiding in de Nederlandse taal!"
Ik heb hier niets gelezen over dat congres. Of heb ik iets gemist? Ik vond het in ieder geval heel frappant dat de firma Martin Gaus aandacht besteedt aan rauw voer, gezien het feit dat ze een megasponsor van Royal Canin zijn.
geer schreef: De lezing van Lonsdale (via Alles Rauw) was daar!!Owkee, het was dus 1 lezing? Zoals het beschreven stond (congres), dacht ik dat het een meerdaags gebeuren was.
tiny schreef:![]()
dit boek is dus de reden dat ik ben gaan barfen, Ik heb het besteld bij mediaboek en de andere dag was het al smullen geblazen. Duidelijke uitleg, klein menuutje erbij voor beginners en toen naar barfplaats natuurlijk.
Kruimel schreef:Hee zeg, en jij zou er nog eentje krijgen!
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!! MORE POWER TO TANNETJE!
Ik heb er 4 besteld, om uit te delen 8)
geer schreef: Hee zeg, en jij zou er nog eentje krijgen!Neehoor, we hadden afgesproken dat die gigantische bos bloemen genoeg was
NOu, dan moet jij maar een leuk ander boek voor jezelf verzinnen! Dusse....vertel!