Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

*Natasja* schreef: Ik kreeg vandaag een mailtje van Media Boekservice met daarin de aankondiging van dit boek (ik had hem al binnen via bol.com, dus helaas pindakaas voor MB). Maar in dat mailtje stond het volgende:

"Al tijdens het rauw-voer congres afgelopen zomer in het Martin Gaus Centrum Lelystad werd er tijdens de pauzes e.d. veel gesproken over het nieuw te verschijnen boek van Tannetje Koning. Jammer dat het toen nog niet klaar was, maar nu zijn ze binnen. Eindelijk een handleiding in de Nederlandse taal!"

Ik heb hier niets gelezen over dat congres. Of heb ik iets gemist? Ik vond het in ieder geval heel frappant dat de firma Martin Gaus aandacht besteedt aan rauw voer, gezien het feit dat ze een megasponsor van Royal Canin zijn.

De lezing van Lonsdale (via Alles Rauw) was daar!!
:D :D dit boek is dus de reden dat ik ben gaan barfen, Ik heb het besteld bij mediaboek en de andere dag was het al smullen geblazen. Duidelijke uitleg, klein menuutje erbij voor beginners en toen naar barfplaats natuurlijk.
tiny schreef: :D :D dit boek is dus de reden dat ik ben gaan barfen, Ik heb het besteld bij mediaboek en de andere dag was het al smullen geblazen. Duidelijke uitleg, klein menuutje erbij voor beginners en toen naar barfplaats natuurlijk.

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!! MORE POWER TO TANNETJE!

Ik heb er 4 besteld, om uit te delen  8)
Door roefus
Yesss....hulde aan Tannetje  :D
Ik heb het boek ook en ik vind het heerlijk 'makkelijk' geschreven.
Je leest het in één keer 'weg'!  :D
En ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor de 'gemiddelde' hondenmens gewoon een duw in de goeie richting is.
Niet te moeilijk, met uitleg, en kijk: ZO eenvoudig is het nu, om zelf iets lekkers en goeds voor je hond of kat be bereiden.

Ik heb nu nog slechts één exemplaar en laat het hier lekker rond slingeren, in de hoop dat iemand het eens oppakt  ;)
Kruimel schreef:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!! MORE POWER TO TANNETJE!

Ik heb er 4 besteld, om uit te delen  8)
Hee zeg, en jij zou er nog eentje krijgen!

NOu, dan moet jij maar een leuk ander boek voor jezelf verzinnen! Dusse....vertel!
Ik heb er zelf eentje en ik heb er deze week ook een cadeau gedaan aan mijn dierenarts ter ere van de opening van haar nieuwe praktijk. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt!!

Leuk, gemakkelijk te lezen boekje! Goed werk, Tannetje!

Groetjes,

Fieke
vanmiddag ga ik ook eens kijken of onze boekenman dit boek kan bestellen :D

Ook iemand bekend met het boek: "De natuurlijke voeding van de wolf- een richtlijn voor de voeding van onze honden?" (in het nederland vertaald)
Van Mogens Eliassen...

Zo ja, weet iemand dan het ISBN-nr? altijd handig uiteraad ;) Mist het hier te krijgen is...
Niet via de boekhandle bestellen joh, gewoon bij Mediaboek, gaat veel sneller.

En jazeker kennen wij de boeken van onze goeroe Mogens  ;D ;D ;D ZEER aan te bevelen!
Geen ISBN, want niet via de boekhandel verkrijgbaar. In principe zijn het e-boeken die je via zijn site http://k9joy.com/RauweVoedingVoorHonden ... endor_id=1 kunt downloaden, tegen betaling uiteraard. Daarvoor heb je een creditcard nodig.
Je kunt ook een geprinte versie bestellen maar aangezien die vanuit Canada verstuurd moet worden is het een stuk simpeler om de e-versie zelf uit te printen.
Mocht je geen creditcard hebben stuur me dan ff een PB'tje.
k heb geen creditcard *denkt bij haar eigen, dat het wel beter is zo ;)*

Dat andere boek heb ik besteld en di komt het binnen!!! 14.95euro niet zo duur voor een boek. Ben erg benieuwd ernaar, kan ik mijn moeder ook laten lezen :D

dat andere boek kon ze idd helemaal nergens vinden :o als t idd ook helemaal nergens te krijgen is kan ze lang zoeken ;D Eens kijken of ik dat dan een keertje bestel, dan mail ik je tegen die tijd wel Pleuntje ;) t is vast en zeker wel een engelse versie? kan ik weer hard gaan oefenen... ::)
tja, boeken zijn nou eenmaal niet goedkoop ;) t mag dan wel een pocketvorm zijn, maar t is ook weer afhankelijk van t aantal blz..

Ik heb zelf ook verschillende welness boeken in pocketvorm, misschien klein, maar toch een paar honderd blz. :D waardoor hij toch een cm of 5 dik is.
Achossie, arme dame van de boekhandel  ;D
En je MAG het natuurljk in het Engels bestellen (vind ik persoonlijk ook de beste optie, vertaald is maar vertaald) maar het IS er ook in het Nederlands.

En het boek van Tannetje vind ik elke cent van de 14.95 euri's meer dan waard! Prima boekje, lekker helder en compact, alles wat je als beginneling moet weten staat er wel zo'n beetje in en het leest lekker.
OK, het is geen 150 pagina's kleine lettertjes, maar als je weet hoe reteduur het is om boeken uit te geven, zeker als je niet weet of het een beetje redelijk verkoopt, dan vind ik het geen gekke prijs.
Koop maar eens een wetenschappelijk boek. Kleine oplage, onbetaalbaar! Honderden euri's voor boeken van 200 bladzijden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door