Lizzy schreef: Wees maar niet bang, die kleine krijgt echt niet meer de gelegenheid om zo'n lang bot in 1 keer in te slikken!!!ik snap nog steeds niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen

sjeeeee ik zou me ook rot zijn geschrokken hoor!!!
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Wees maar niet bang, die kleine krijgt echt niet meer de gelegenheid om zo'n lang bot in 1 keer in te slikken!!!ik snap nog steeds niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen
Leo schreef: morgen Aldi brokken halen, staat al op me boodschappenlijstjebraafffffffff![]()
irmavgog schreef: Flauw hoor... en je laat je zo wel kennen.. achteraf had ik wel bij het rechte eind.. moeilijk is dat dan heNee Irma, niet flauw. Je hebt het ook niet bij het rechte end. Misschien beter lezen? En eerlijk gezegd vind ik dat je in dit hele topic nog niet 1 zinvolle/positieve bijdrage hebt weten te leveren. Persoonlijk vind ik dat het bijna lijkt alsof dit soort topics jou wel goed uit komen...... En dat komt ons (eerlijk gezegd) nogal naar over allemaal....
jeanne schreef: braafffffffffUiteraard!
ik neem aan dat die brokken voor jezelf zijn![]()
Leo schreef: Uiteraard!oei
Leo schreef: kroko gaat lekker op d´r plaats, ik wil op de bank liggen!Of jij gaat op d'r plaats...![]()
Doedels schreef: Wat een angstig avontuur, zeg. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en hebben we er allemaal van kunnen leren. Ik heb altijd het idee dat honden selectief kunnen kotsen. Hafan weet nog wel eens niet eetbare dingen naar binnen te werken. Hij eet en poept dan gewoon en na twee, soms zelfs drie dagen kotst hij het vreemde voorwerp uit. De maag laat verteerde dingen dus door en laat het onverteerde nog even liggen om er langer op in te werken.Dat is waarheid als een koe, dat selectief kotsen! Ik merk ook steeds weer dat mijn honden selectief kotsen!!! Joh, ze kotsen zelfs dingen uit die ze niet lekker vinden/niet lekker valt, al voer je het in een derrie/mix! Voorbeeld: ik geef Pinkel groentemix met zuivel en een blikje vis en een hele/rauwe sardien. Ze kotst de sardien uit, de rest blijft zitten. Te gierig om de rest ook uit te kotsen
Natasja1974 schreef: Of jij gaat op d'r plaats...Hahaha, zij ligt in ieder geval nog steeds op de bak
Lizzy schreef: Dat is waarheid als een koe, dat selectief kotsen! Ik merk ook steeds weer dat mijn honden selectief kotsen!!! Joh, ze kotsen zelfs dingen uit die ze niet lekker vinden/niet lekker valt, al voer je het in een derrie/mix! Voorbeeld: ik geef Pinkel groentemix met zuivel en een blikje vis en een hele/rauwe sardien. Ze kotst de sardien uit, de rest blijft zitten. Te gierig om de rest ook uit te kotsenMijn honden kotsen gewoon alles uit en vreten wat ze lekker vinden weer op!
He, ik ben zooo blij dat jij schrijft wat ik al jaren denk! Honden kotsen selectief!
Laura2004 schreef: Mijn honden kotsen gewoon alles uit en vreten wat ze lekker vinden weer opDat noemen ze uitgesteld selectief kotsenZo kan het ook toch!
![]()