Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Nelly schreef: Met Andor gaat het heel prima! Hij groeit momenteel idd. ook erg hard, maar wel mooi regelmatig, daarmee bedoel ik niet ieens van voren een scheut en dan van achteren weer, of andersom. Komt volgens mij toch door het kvv. Ook heeft hij al ruim een week een streep nieuw haar op z'n rug die overigens fijn soepel aanvoelt.En ja je weet het inmiddels, wegen en meten is niet m'n sterkste kant ;D Weet wel dat Dorretje loeizwaar is als ik hem in de auto moet tillen (neem hem zoveel mogelijk overal mee naar toe), en een paar onwijs lange poten begint te krijgen, net zoals een paar onwijs grote oren ;D Maar dat is normaal op deze leeftijd. Qua karakter ben ik helemaal weg van hem; dit hondje heeft zo'n innerlijke rust, dat hou je niet voor mogelijk, hij barst ook van het zelfvertrouwen, stapt overal op af (behalve op Syl dan, maja ;D :-*) Ook op plekken waar-ie nog nooit is geweest geen tekenen van angst. En nu ligt dat heerlijke pupgeval naast me op z'n matrasje met alle 4 die wanstaltig grote voeten (nee nIEt zo groot als die van Boris! ;D) op een kluitje te slapen :) Zo lief!!!!! :-* :-* :-*
Leuk!!!Kuma groeit ook regelmatig gelukkig. Bij haar komen er trouwens ook al tandjes door trouwens!! Bij Andor ook? Kuma toont ook zelden angst en als ze schrikt volgt er onmiddelijk herstel op. Het is een kalme, ontspannen, gemoedelijke hond. Dat hebben de fokkers heel goed voor ons helpen uitzoeken. Nog een felle donder naast Balou had niet gekund. Dankzij Kuma's gemoedelijke karakter gaat het goed tussen die twee.
Door Helen
Nelly, ik heb trouwens een plan. Als jij nou Andor meeneemt naar Chaam en iets eerder komt. Dan kunnen wij van tevoren ff met die twee het bos inlopen en samen laten spelen en daarna met de volwassen honden met Angel en Balou mee. Wat vind je daarvan? Ik weet nog niet zeker of ik die dag kan, zal ik morgenochtend uitzoeken, maar het schiet me ineens te binnen.
Door Nelly
Helen schreef: Nelly, ik heb trouwens een plan. Als jij nou Andor meeneemt naar Chaam en iets eerder komt. Dan kunnen wij van tevoren ff met die twee het bos inlopen en samen laten spelen en daarna met de volwassen honden met Angel en Balou mee. Wat vind je daarvan? Ik weet nog niet zeker of ik die dag kan, zal ik morgenochtend uitzoeken, maar het schiet me ineens te binnen.
Vind op zich het idee prima, maar ik heb een paar probleempjes: !Ik kom met Ine mee, want kan dat stuk zelf echt niet rijden met m'n wrakke nek en dito armen ::)Ben dus afhankelijk van de timing van Ine. En 2, waar laten we de pups als we met de grote honden gaan wandelen? in de auto? Sor. Zie ik nie zo zitten hoor. Heb ik een ander voorstel. Rij je auto? Kom dan eens naar mij toe. Hier kun je ook heerlijk wandelen en dan kun je ook m'n oude vriend Ashley leren kennen. O, en Balou en vriend mogen ook mee komen hoor. ;D En er woont hier vlakbij nog een witte pup die wat jonger is dan die van ons, kan ik misschien wat afspreken, hebben we een echt wit roedel! ;D
Door Helen
Nelly schreef: Vind op zich het idee prima, maar ik heb een paar probleempjes: !Ik kom met Ine mee, want kan dat stuk zelf echt niet rijden met m'n wrakke nek en dito armen ::)Ben dus afhankelijk van de timing van Ine. En 2, waar laten we de pups als we met de grote honden gaan wandelen? in de auto? Sor. Zie ik nie zo zitten hoor. Heb ik een ander voorstel. Rij je auto? Kom dan eens naar mij toe. Hier kun je ook heerlijk wandelen en dan kun je ook m'n oude vriend Ashley leren kennen. O, en Balou en vriend mogen ook mee komen hoor. ;D En er woont hier vlakbij nog een witte pup die wat jonger is dan die van ons, kan ik misschien wat afspreken, hebben we een echt wit roedel! ;D
Vind ik ook een erg goed en gezellig plan!! Alleen jij woont iets verder weg dan bij Chaam toch? DAt is een flink end rijden voor mij. Dus moet eens ff kijken of dat gaat lukken. Ik heb er zelf trouwens geen problemen mee om Kuma in de auto te laten. Doe ik zeer regelmatig als ik ergens ben en ze kan niet mee of als zij voldoende gelopen heeft en ik wil verder wandelen met Balou. Ik heb tegen die tijd een grote bench in de auto (nu nog een kleintje) waar ze allebei in zouden passen. Dus al rij je mee met Ine we zouden ze tijdens de pre-borrel kunnen laten spelen en als we wandelen kunnen ze samen tukken in mijn auto!! Wat vindt je daar van?
Door Nelly
Ikke vind het prima, maar ik ben bang dat Andor er heel anders over denkt. die gaat dus echt niet lekker een tukje doen, maar die gaat zitten krijsen. ::) Hij haat het nl. om overdag in de bench te moeten. 's Nachts, nou ja, maar zo gauw het licht wordt wil meneer eruit. Natuurlijk geef ik daar niet aan toe en natuurlijk moet hij overdag ook weleens in de bench als ik weg moet, maar daar is-ie echt niet blij mee. :-\ Dus probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden, hij moet ook pup kunnen zijn, vind ik :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door