Nelly schreef: Met Andor gaat het heel prima! Hij groeit momenteel idd. ook erg hard, maar wel mooi regelmatig, daarmee bedoel ik niet ieens van voren een scheut en dan van achteren weer, of andersom. Komt volgens mij toch door het kvv. Ook heeft hij al ruim een week een streep nieuw haar op z'n rug die overigens fijn soepel aanvoelt.En ja je weet het inmiddels, wegen en meten is niet m'n sterkste kantLeuk!!!Kuma groeit ook regelmatig gelukkig. Bij haar komen er trouwens ook al tandjes door trouwens!! Bij Andor ook? Kuma toont ook zelden angst en als ze schrikt volgt er onmiddelijk herstel op. Het is een kalme, ontspannen, gemoedelijke hond. Dat hebben de fokkers heel goed voor ons helpen uitzoeken. Nog een felle donder naast Balou had niet gekund. Dankzij Kuma's gemoedelijke karakter gaat het goed tussen die twee.Weet wel dat Dorretje loeizwaar is als ik hem in de auto moet tillen (neem hem zoveel mogelijk overal mee naar toe), en een paar onwijs lange poten begint te krijgen, net zoals een paar onwijs grote oren
Maar dat is normaal op deze leeftijd. Qua karakter ben ik helemaal weg van hem; dit hondje heeft zo'n innerlijke rust, dat hou je niet voor mogelijk, hij barst ook van het zelfvertrouwen, stapt overal op af (behalve op Syl dan, maja
![]()
) Ook op plekken waar-ie nog nooit is geweest geen tekenen van angst. En nu ligt dat heerlijke pupgeval naast me op z'n matrasje met alle 4 die wanstaltig grote voeten (nee nIEt zo groot als die van Boris!
) op een kluitje te slapen
Zo lief!!!!!
![]()
![]()
![]()