Angelique schreef: En man zou zoiets nooit doen(l*l aan de waslijn hangen
![]()
![]()
![]()
![]()
)

Moderator: Lizzy
Angelique schreef: En man zou zoiets nooit doen(l*l aan de waslijn hangen
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Edwin en Brenda schreef: Zoals ik Tieneke al per mail liet weten, is de droogmachine binnenEn?al uitgeprobeerd
Helaas geen tijd om het uit te proberen dit weekeinde, ben namelijk een paar dagen weg.
Edwin en Brenda schreef: van de week wat kippenhart en -levertjes gedaan. Brenda vindt ze heerlijk. Dus eerdaags nog maar wat meer inkopen doenDe lever is hier ook favoriet, zelfs bij de katten![]()
Kruimel schreef: Ik kan er makkelijk 1,5 kilo in kwijt, in kleine stukjes, 2 bij 2 cm max. Dan houd ik mooie clickerbeloningkjes over en het droogt relatief snel. Lever bv kun je ook in dunne plakjes snijden en die dan na het drogen in stukjes knippen, dat werkt efficienter in de droger omdat je minder lege ruimte tussen stukjes hebt.En hoe lang kan je het dan buiten de vriezer bewaren?
bernergek schreef: En hoe lang kan je het dan buiten de vriezer bewaren?Hangt ervan af hoe droog je het maakt. Ik maak het helemaal droog en dan gaat het iig maanden en maanden mee, ook buiten de vriezer. Laat je het een tikje smeuiig dan zal het waarschijnlijk eerder bederven.