sylvia schreef: zelfs met zijn tweeen kun je de stopera niet vinden, maar ja bij Geer kom je altijd hoor, wij hebben haar ook gevonden al was het met de mobiel in de aanslagdan kan ik beter haar nummer vragen![]()

Moderator: Lizzy
sylvia schreef: zelfs met zijn tweeen kun je de stopera niet vinden, maar ja bij Geer kom je altijd hoor, wij hebben haar ook gevonden al was het met de mobiel in de aanslagdan kan ik beter haar nummer vragen![]()
geer schreef: UUuh, iedereen die mijn nummer wil moet maar even PB'en... Ik hou van aandacht, maar om mijn nummer nou op een openbaar forum te zettentsssssss flauwerd![]()
geer schreef: UUuh, iedereen die mijn nummer wil moet maar even PB'en... Ik hou van aandacht, maar om mijn nummer nou op een openbaar forum te zettenben je nu niet bang voor 2400 pb'tjes???![]()
Cathelijn schreef: ben je nu niet bang voor 2400 pb'tjes???![]()
sylvia schreef: Notulen vind ik erg ver gaan die zijn ook niet voor de mensen die niet op de vergadering waren, maar misschien is het wel leuk om te vertellen of de stichting ook van wal is , wie er in het bestuur zitten en misschien wat de eerste plannen zijn of zo. Een soort nieuwsbrief aan de buitenwereld.Vond ik een goed idee van je Sylvia!
Qwertu schreef: Lijkt me best leuk, maar denk dat ik ook niet zo geschikt ben.doe je de dagopleiding daar of een cursus?
Vandaag in Barneveld (ethologie hond) ook geprobeerd mensen het nut van rauwe voeding proberen bij te brengen....nou ging niet echt lekker
Wat ik wel goed kan is folders bij mensen onder de neus duwen![]()
Jolly schreef: doe je de dagopleiding daar of een cursus?Nee, gewoon een cursus (kynologisch gedragstherapeut...)
ik heb er 3 jaar op school gezeten en ze zijn daar echt brokkenfiel