Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
sylvia schreef: zelfs met zijn tweeen kun je de stopera niet vinden, maar ja bij Geer kom je altijd hoor, wij hebben haar ook gevonden al was het met de mobiel in de aanslag ;D
dan kan ik beter haar nummer vragen ;D ;D
Door sylvia
geer schreef: UUuh, iedereen die mijn nummer wil moet maar even PB'en... Ik hou van aandacht, maar om mijn nummer nou op een openbaar forum te zetten ;D
tsssssss flauwerd ::)
Door Cathelijn
geer schreef: UUuh, iedereen die mijn nummer wil moet maar even PB'en... Ik hou van aandacht, maar om mijn nummer nou op een openbaar forum te zetten ;D
ben je nu niet bang voor 2400 pb'tjes??? ;D
Door Hitam
Alleen degenen die zich opgegeven hadden voor de vergadering krijgen de notulen. Anders blijven we bezig.
Er komt nog een oproep om helpers te organiseren.

Maar er moet nog een boel gebeuren.
Door sylvia
Notulen vind ik erg ver gaan die zijn ook niet voor de mensen die niet op de vergadering waren, maar misschien is het wel leuk om te vertellen of de stichting ook van wal is , wie er in het bestuur zitten en misschien wat de eerste plannen zijn of zo. Een soort nieuwsbrief aan de buitenwereld.
Door Sennaruby
Als er nog hulp nodig is, ik meld mij bij deze aan!! Ik woon in Zuid-Friesland/ Kop van Overijssel.

Ook zou ik graag als het allemaal rond is met behulp van jullie hier in de buurt een informatieavond organiseren over BARF en KVV voor hondenscholen, dierenartsen en andere geinteresseerden. Ik denk dat het hier aardig wat geinteresseerden zal trekken en ik heb zo mijn connecties ;)

Als ik iets voor jullie kan betekenen hoor ik het graag, ook hoor ik graag of het al dan niet mogelijk is om op termijn zo'n voorlichtingsavond te organiseren en wat de kosten en dergelijke daarvoor zullen zijn! Het lijkt me ontzettend leuk om zoiets te organiseren!!

Groetjes,

Fieke
Door Borke
sylvia schreef: Notulen vind ik erg ver gaan die zijn ook niet voor de mensen die niet op de vergadering waren, maar misschien is het wel leuk om te vertellen of de stichting ook van wal is , wie er in het bestuur zitten en misschien wat de eerste plannen zijn of zo. Een soort nieuwsbrief aan de buitenwereld.
Vond ik een goed idee van je Sylvia!
Door Qwertu
Lijkt me best leuk, maar denk dat ik ook niet zo geschikt ben.

Vandaag in Barneveld (ethologie hond) ook geprobeerd mensen het nut van rauwe voeding proberen bij te brengen....nou ging niet echt lekker ::)

Wat ik wel goed kan is folders bij mensen onder de neus duwen ;D
Door Jolly
Qwertu schreef: Lijkt me best leuk, maar denk dat ik ook niet zo geschikt ben.

Vandaag in Barneveld (ethologie hond) ook geprobeerd mensen het nut van rauwe voeding proberen bij te brengen....nou ging niet echt lekker ::)

Wat ik wel goed kan is folders bij mensen onder de neus duwen ;D
doe je de dagopleiding daar of een cursus?
ik heb er 3 jaar op school gezeten en ze zijn daar echt brokkenfiel
Door Qwertu
Jolly schreef: doe je de dagopleiding daar of een cursus?
ik heb er 3 jaar op school gezeten en ze zijn daar echt brokkenfiel
Nee, gewoon een cursus (kynologisch gedragstherapeut...)
Maar ik probeerde de cursisten te overtuigen, de "docenten" dat hoef ik volgens mij niet eens te proberen.

Maar het zijn stuk voor stuk brokken piloten... :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door