Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Henkje
Laura2004 schreef: Ik wil er natuurlijk ook één, maar wel gesigneerd door de schrijver 8)
En genoeg vrienden met dieren, leuk ook als cadeautje!
Door dingogirl
hoi sander.
er is een nederlandstalig boek over barf. ik heb het een paar weken geleden gewoon besteld bij de bruna.
het heet "voer voor carnivoren"van tannetje koning. heel intressant boek en duidelijke uitleg.
gr marianne
Door Poedelpret
Is er al weer meer nieuws over het uit te komen boek? Zit met smart te wachten op het boek ;)

Het boekje van tannetje ga ik ff opzoeken, heb ik liggen en zeker handig als naslag maar wel wat basic / dun :-[
Door Xada
Toch kan ik iedereen ook het e-book van Mogens Eliassen aanbevelen. Het is een dik boek, maar een uitstekend naslagwerk. Het is zeker zijn $25 waard.
Door Xada
Is het boek van Lizzy dan uitgebreider dan het boek van Tannetje?
En wat wordt ca. de prijs? Dan mogen beide boeken ook wel naar Portugal verzonden worden.
Door Poedelpret
Xada schreef: Toch kan ik iedereen ook het e-book van Mogens Eliassen aanbevelen. Het is een dik boek, maar een uitstekend naslagwerk. Het is zeker zijn $25 waard.
Mee eens, ik heb het ook maar ondanks dat ik goed engels lees heb ik het idee dat ik toch wat details mis door het taalverschil ;)
Door Xada
Claudia N schreef: Mee eens, ik heb het ook maar ondanks dat ik goed engels lees heb ik het idee dat ik toch wat details mis door het taalverschil ;)
Ik heb het in het nederlands gelukkig. Mijn engels is namelijk ook niet zo goed.
Door May Linn
Xada schreef: Is het boek van Lizzy dan uitgebreider dan het boek van Tannetje?
En wat wordt ca. de prijs? Dan mogen beide boeken ook wel naar Portugal verzonden worden.
Lizzy's boek is nog niet uit, lees de topic maar eens helemaal ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door