Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
ggg schreef:Nog één keer dan:

Als je uw beeltenis en imago aan een product of producent verbindt, dan sta je voor de buitenwereld achter het geheel.
Als je daar bovenop ook nog gelden ontvangt voor deze overeenkomst, dan is er de vraag van onpartijdigheid.
In jouw wereld mss wel, maar zo werkt het niet altijd hoor.
Dus voor jou is Barfplaats ook anders als Lizzy er wel een rijkelijk salaris op nahoud van alle sponsoring?
Door ggg
Martine-Tom schreef:In jouw wereld mss wel, maar zo werkt het niet altijd hoor.
Dus voor jou is Barfplaats ook anders als Lizzy er wel een rijkelijk salaris op nahoud van alle sponsoring?
En nog begrijpen we elkaar standpunt niet (diplomatisch gezegd).

En dat ging zeker niet over Lizzy.
Laatst gewijzigd door ggg op wo 25 jan 2017, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ggg
Hitam schreef:waarom zou ik onpartijdig moeten zijn?
Dat moet je niet.
Ik denk niet dat iemand dat hier heeft gezegd.
Door pike
ggg schreef:Haar beroep is dierenarts.
ja en een van de weinige dierenartsen in dit land die fatsoenlijk advies kan geven omtrent de voeding van de hond.
Door ggg
pike schreef:ja en een van de weinige dierenartsen in dit land die fatsoenlijk advies kan geven omtrent de voeding van de hond.
Dat is zo.

En dat is ook de reden dat meningen hier (in dit topic) zich vragen stelden bij de link tussen haar en de verkoper.
Door eelke
ggg, je begint hier zelf over onpartijdigheid...
ggg schreef::)

Als je tegen betaling een illusie van onpartijdigheid wil ophangen.
Doe gerust, maar neem er dan ook diegenen bij die daar hun vragen/twijfels bij hebben.

Wie hier kan écht volledig achter deze samenwerking staan?
Los van alle nuances, ophemeling of eventuele financiële regeling.

Ik heb helemaal niets tegen deze personen of dit bedrijf.
Duidelijk.
Maar men hoeft ook geen oogkleppen op te hebben.
Misschien vraag ik nu wat veel...
Door ggg
eelke schreef:ggg, je begint hier zelf over onpartijdigheid...
Ja, ik begin daar over onpartijdigheid.

MAAR ik zeg niet dat ze onpartijdig moet zijn.
Ze mag zo partijdig of onpartijdig zijn als het haar belieft.

Maar men stelt zich wel de vraag van onpartijdigheid, in het geval van dergelijke samenwerking (al dan niet betaald).
Door Martine-Tom
ggg schreef:Ja, ik begin daar over onpartijdigheid.

MAAR ik zeg niet dat ze onpartijdig moet zijn.
Ze mag zo partijdig of onpartijdig zijn als het haar belieft.

Maar men stelt zich wel de vraag van onpartijdigheid, in het geval van dergelijke samenwerking (al dan niet betaald).
Wie is "men"? Volgens mij ben jij de enige tot nu toe.
Door Too
Echt ggg ik lees je nou een tijdje maar begrijp geen donder van wat je wilt zeggen, dat is uiteraard te wijten aan mijn ' gebrek' , maar ik vind de toon bijzonder onplezierig .
Door Martine-Tom
Too schreef:Echt ggg ik lees je nou een tijdje maar begrijp geen donder van wat je wilt zeggen, dat is uiteraard te wijten aan mijn ' gebrek' , maar ik vind de toon bijzonder onplezierig .
He, gezellig, wij hebben hetzelfde gebrek dan!
Praatgroep oprichten? :biggrin2:
Door ggg
Too schreef:Echt ggg ik lees je nou een tijdje maar begrijp geen donder van wat je wilt zeggen, dat is uiteraard te wijten aan mijn ' gebrek' , maar ik vind de toon bijzonder onplezierig .
Ik vind hem ook niet om over naar huis te schrijven, dat hebben we dan toch al gemeen. :)
Door ggg
Martine-Tom schreef:Wie is "men"? Volgens mij ben jij de enige tot nu toe.
Vooral op de eerste paar pagina's werden daar vragen over gesteld.
Door pike
ggg schreef: Ik heb er niets tegen ... maar dus ook niets vóór (welwillend).
Je bent niet tegen en niet voor, je bent dus neutraal in deze. Waarom maak je je dan zo druk? Kan je je tijd niet beter besteden aan iets constructiefs?
Door Hitam
Ok, ik snap het, geloof ik: als ik er geld voor krijg ben ik partijdig en als er geen geld voor krijg niet?
En als ik in mijn adviezen nu ook dingen adviseer die je niet bij Vriesvoer kunt kopen?
Ik geef adviezen zoals ik ze altijd doe; in het belang van het dier.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door