Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
ik kreeg keurig antwoord met het betreffende artikel erbij. Ze verzekerde me dat mijn artikel in een van de komende bladen geplaatst zal worden.
Door Lizzy
Hitam schreef: Ook? Helemaal antibrok en pro vers.
Nou, ik bedoelde met OOK eigenlijk dat mijn artikel dus OOK anti-brok is en pro-vers. Alleen dat van mij is niet geplaatst en dat van jou wel. Maar ja, jij bent DA dus verschil moet er blijven ;D
Door sylvia
Lizzy schreef: Nou, ik bedoelde met OOK eigenlijk dat mijn artikel dus OOK anti-brok is en pro-vers. Alleen dat van mij is niet geplaatst en dat van jou wel. Maar ja, jij bent DA dus verschil moet er blijven ;D
Jij had als afzender moeten zetten Lizzy Plat voedingsdeskundige
Door Lizzy
sylvia schreef: Jij had als afzender moeten zetten Lizzy Plat voedingsdeskundige
Ja, maar dat zegt zo weinig... onbeschermde titel, toch?
Door Elly
Mooi dat het geplaatst wordt. Ik denk dat het heel goed is dat mensen weten dat er behalve brokken en "met de pot meeeten" nog een andere manier is om te voeren.
Enne, Lizzy, ik denk dat jij rustig voedingsdeskundige achter je naam kunt zetten hoor!
Door sylvia
Lizzy schreef: Ja, maar dat zegt zo weinig... onbeschermde titel, toch?
Ja maar dan ben je ineens iemand ::)
tis belachelijk maar zo werkt het wel
Door Elly
Even dit topic naar boven halen.
Sinds de inzending van Tannetje zijn er 2 border collie clubbladen uitgegeven. Daarin heb ik de tekst van Tannetje nog niet gezien. Misschien komt het nog. Ik hou het in ieder geval in de gaten :D.
Door Hitam
Ik was het alweer helemaal vergeten. Ze zeiden ook in een van de volgende bladen, misschien is het een smoes om het niet te plaatsen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door