Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinatie

Volledig BARF
44
18%
Volledig kompleet vers vlees
59
24%
Volledig brok
8
3%
BARF en kompleet versvoer
77
31%
BARF en brok
10
4%
Kompleet versvoer en brok
24
10%
BARF, kompleet versvoer en brok
14
6%
Anders
9
4%
Door Borke
Sinds ruim een maand voer ik geen brokken meer. Ik heb nog wel 10 kg Prins staan, maar het is lang houdbaar en ik kan het altijd nog aan de dierenambulance geven :-)

Borke krijgt voornamelijk kvv (BIBI en soms wat Carnibest) en 1-2 dagen per week BARF.

Ik vind het overigens wel duurder dan de brokken, maar ik eet zelf ook graag lekker en gezond dus waarom dan de hond niet ook :-)

Groetjes,
Door bas rouge
Zowel brok (nog wel) als kvv (wissel af met diverse soorten) als zo nu en dan een eigen gemaakt maaltje.
Basis is nu 60% brok, 40% kvv. Heb afgelopen weekend een vriezertje gekocht waar ik meer voorraad in kwijt kan.
Meer kvv zit in de planning voor de nabije toekomst.

Groet, Sieneke
Door Toran
Net een periode kvv gehad, om tijdelijk kosten te drukken krijgen ze nu kvv in combinatie met brok, maar ik hoop binnen kort weer terug naar helemaal kvv te gaan (evt in combinatie met barf ;))
Door Mayka
Oeps, ook deze gemist :-X.

Alsnog: Ééntje volledig kvv, de ander kvv en in het weekend pens/kalfsstaart/strot/lamsrib e.d. Durf dat geen Barf te noemen ;), vandaar dat ik volledig kvv heb gestemd.
Door ~Joke~
Sinds september 2004, staan de honden en poezen hier op volledig zelf samengestelde BARF maaltijden. Kyra staat al 3 jaar op rauw [ik ben begonnen met energique nr 4] Penny [20 maanden oud] heeft nooit anders dan rauw gegeten [in haar puppentijd gebruikte ik carnibest] en Spike en de poezen staan vanaf november 2003 op rauw [ook op de carnibest begonnen] In april 2004 ben ik begonnen zelf maaltijden klaar te maken en in september alle maaltijden.
Door fester
Ik heb kvv en barf gestemd. Ik voer door de weeks bibi of duck. En in in weekeind verse pens, klikjes van door de weeks die gaan in de vriezer, botten en kopvlees. Maar misschien kun je dit geen barf noemen ???
Door Hitam
Ik heb de poll deze keer alleen voor Timmie ingevuld. KVV en barf (en krabsalade, Geer!).
Huub blijft zijn honden deels brok voeren. Dat is zijn idee, dat ga ik hier niet verantwoorden.

Timmie krijgt sinds maart 1996 iets wat achteraf Barf blijkt te heten. Had ik toen nog nooit van gehoord.
En toen ik er later achter kwam dat er ook zoiets als kant-en-klaar versvlees bestond, heb ik dat ook af en toe gegeven.
Sinds Huub Bandit maakt, krijgt ze dat heel veel, maar ze wil variatie. Mevrouw wil liever barf.
Door Anneke V
Momenteel Barf, KVV(duck) & brokken.....

Maar ik heb een slachthuis gevonden waar je slachtafval kan gaan halen, dus deze week gaan we eens kijken & als alles goed gaat is onze hond volgende week volledig aan't barfen!!! ;D ;D ;D

Onze katten ga ik op Barf & brok laten omdat ze nogal verzot zijn op droge brokken.... Ik ga voor hun Nutro brokken bijkopen.... ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door