setterlover schreef: M.a.w. ik ben geen setter liefhebber omdat ik niet barf?

Nu weer on topic:
Ik vind het artikel niks veranderen aan mijn kijk op BARF. Barf heeft zich voor mij bewezen en daar veranderd een artikel wat anto barf is niets aan.
Moderator: Lizzy
setterlover schreef: M.a.w. ik ben geen setter liefhebber omdat ik niet barf?
Hitam schreef: Er is een Swahili spreekwoord dat zegt: laat iets dat je (zelf) hebt gezien niet vervangen door iets wat je (van anderen) hebt gehoord.wijze woorden!!
Hitam schreef: Er is een Swahili spreekwoord dat zegt: laat iets dat je (zelf) hebt gezien niet vervangen door iets wat je (van anderen) hebt gehoord.Mooi!
Lizzy schreef: Ik zou de discussie over brokken graag willen stoppen. Wij zijn een BARF forum. Geen brokken forum. En welke brok je ook voert (jij moet zelf weten wat je voert): dit is niet de passende plaats om daar op in te gaan of om discussies over te voeren. Dat station zijn wij hier gepasseerd. Er zijn voldoende andere fora waar je naar hartelust over brokjes kan praten en discussieren.PSIES, en ik zit hier met kromme tenen!! Wat een onzin artikel en onzin discussie
Ik heb je uitgelegd dat wolven niet alleen prooi-eters zijn. Maar ook aas eters. En ze eten dus niet alle dagen bot + haar. Bovendien voegen wij niet voor niets ruwvezel aan de voeding van onze hond toe. En kijk ook eens naar de hoeveelheid zelf samenstellers op dit forum. En tel daar bij op dat we een jaar of 6 bestaan. En zoek dan de honden die door perforatie van geschikte botten om het leven zijn gekomen. Want je kunt het wel nuttig vinden, want meneer schrijft, maar het tegendeel is bewezen.
setterlover schreef: Zeg Trimsalon,Dit vind ik toch wel een beetje de weg van de minste weerstand, hoor. Eerst een paar artikelen op barfplaats zetten, er zelf dan absoluut niet inhoudelijk op ingaan, de kritiek die op een van die artikelen komt gewoon negeren onder het motto "een uitleg waarom heb ik niet echt gezien" en dan roepen dat je er klaar mee bent.
waar komen die Setters die jij trimt allemaal vandaan? Ik ben zelf ook trimster, lid van de Ierse Setterclub maar de enige setter die ik trim is die van mijzelf, zoals de meeste setter eigenaren doen. Vachtproblemen komen bij Ieren nauwelijks voor en als die problemen er zijn worden ze meestal veroorzaakt door castratie.
Ik postte het artikel niet om brokken te promoten. Ik hoopte op goed onderbouwde reacties waarom de man die het artikel schreef ongelijk zou hebben. Het woord "flauwekul" heb ik vaak voorbij zien komen, maar een uitleg waarom heb ik niet echt gezien.
Persoonlijk heb ik het idee dat niet iedereen het artikel volledig heeft gelezen. gezien de reacties. Er wordt meer op de man gespeeld dan op de bal. Ik vond nog een artikel wat het lezen waard was: http://home.att.net/~wdcusick/raw.html
@ de beheerder, wat mij betreft mag er een slotje op dit topic. Ik ben er zo'n beetje klaar mee.
setterlover schreef: Zeg Trimsalon,Pardon? Heb ik me op pagina 1 voor niets zo uit zitten sloven? Jammer dat jij niet in gaat op mijn reacties op het artikel.
waar komen die Setters die jij trimt allemaal vandaan? Ik ben zelf ook trimster, lid van de Ierse Setterclub maar de enige setter die ik trim is die van mijzelf, zoals de meeste setter eigenaren doen. Vachtproblemen komen bij Ieren nauwelijks voor en als die problemen er zijn worden ze meestal veroorzaakt door castratie.
Ik postte het artikel niet om brokken te promoten. Ik hoopte op goed onderbouwde reacties waarom de man die het artikel schreef ongelijk zou hebben. Het woord "flauwekul" heb ik vaak voorbij zien komen, maar een uitleg waarom heb ik niet echt gezien.
Persoonlijk heb ik het idee dat niet iedereen het artikel volledig heeft gelezen. gezien de reacties. Er wordt meer op de man gespeeld dan op de bal. Ik vond nog een artikel wat het lezen waard was: http://home.att.net/~wdcusick/raw.htmlIk ben er ook klaar mee hoor, daar niet van. Maar zie geen enkele reden voor een slot. Het topic blijft derhalve gewoon open.
@ de beheerder, wat mij betreft mag er een slotje op dit topic. Ik ben er zo'n beetje klaar mee.
setterlover schreef: Zeg Trimsalon,
Persoonlijk heb ik het idee dat niet iedereen het artikel volledig heeft gelezen. gezien de reacties. Er wordt meer op de man gespeeld dan op de bal. Ik vond nog een artikel wat het lezen waard was: http://home.att.net/~wdcusick/raw.html
Anne in Spanje schreef: Het heeft ook niet zoveel zin om een barfforum met dit soort artikelen vol te plakken; een beetje alsof je het Vaticaan bestookt met verhalen waarin de zegeningen van abortus worden bezongen!amen![]()
![]()
MarijeEnBoomer schreef: preciesWe zeggen iets over onszelf, we vellen geen enkel oordeel over iemand anders, dacht ik zo....![]()
![]()
![]()