Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond vanaf januari 2007?

volledig BARF
65
46%
volledig kompleet vers vlees
15
11%
volledig brok
1
1%
BARF en kompleet vers voer
49
35%
BARF en brok
1
1%
Kompleet vers voer en brok
2
1%
BARF, kompleet vers voer en brok
8
6%
Anders
Geen stemmen
0%
Door Red_Hunter
Red_Hunter schreef: Hier twee dagen barf en de rest KVV.
Misschien gaan we nog uitbreiden met barf, maar dat kan alleen op de dagen dat ik het doe. Mannetje lief raakt geen barf aan.
Carnibest, wat ik af en toe ook geef, is voor hem al op het randje ;D

En wie is bij ons thuis de vegetarier, ik dus. :(
Groetjes Trudie
Ja hoor het is veranderd, nu zitten we op 's ochtends KVV en 's avonds BARF.
Op de dagen dat mijn vriend het eten doet, zet ik wat klaar waarbij hij niet hoeft te hakken of te snijden (bv eendennekken met groenten) en dat vindt hij prima.
Door Chubby
Hier ook de knoop doorgehakt, brokken opgemaakt en hond krijgt nu weekdagen KVV en in de weekenden BARF.
Chubby schreef: Wij hebben sinds enkele weken de katten op BARF overgezet.. De hond krijgt senior brokken en enkele dagen KVV per maand.. We hebben nog voor enkele weken brokken en willen dus dit jaar nog besluiten of we haar ook over zetten..

Ik ben voor, mijn lief twijfelt nog ivm meerwerk en kosten..
Door Huskymeisje
toen ik net begon stonden de honden op brok in combi met barf. Inmiddels heb ik de brok er helemaal uit. Ze krijgen nu als ontbijt kant en klaar vlees, enkelvoudig, met daardoor heen een groentemix of een eitje of met biogarde. 's Avonds krijgen ze barf.
Door smurf
Onze honden,een jack russel en een herder doen het goed op sportbrok van Boranco,Boranco is een geperste brok en verkrijgbaar bij hondenuitlaatservice Doggys friend in Arnhem.

Ik heb eerst wat geprobeerd van mijn buurman,die heeft zijn hond er ook op zitten.Ze vinden het lekker het voer is prima en betaalbaar.verder zijn het bij Doggysfriend vriendelijke en niet opdringerige mensen
Door Angelique
smurf schreef: Onze honden,een jack russel en een herder doen het goed op sportbrok van Boranco,Boranco is een geperste brok en verkrijgbaar bij hondenuitlaatservice Doggys friend in Arnhem.

Ik heb eerst wat geprobeerd van mijn buurman,die heeft zijn hond er ook op zitten.Ze vinden het lekker het voer is prima en betaalbaar.verder zijn het bij Doggysfriend vriendelijke en niet opdringerige mensen
Nou, wat fijn. Jammer voor je dat er hier op BARFplaats, een forum waar zo'n beetje iedereen zijn honden VERS en RAUW voert weinig potentiële klanten voor ze te vinden zullen zijn. ;D
Door Lizzy
smurf schreef: Onze honden,een jack russel en een herder doen het goed op sportbrok van Boranco,Boranco is een geperste brok en verkrijgbaar bij hondenuitlaatservice Doggys friend in Arnhem.

Ik denk dat je op het verkeerde forum zit :). De meeste van ons voeren geen brok, vinden het zelfs zeer grote tinnuf. BARF staat voor Bones And Raw Food of Biologically Appropriate Raw Food ;)

Geen doodgekookte handel dus.
Door dorinekok
misschien zit smurf wel op het goede forum in de zin van dat hij/zij nu ook ineens ziet dat er nog wat anders bestaat dan brokken. Tenslotte heeft hij/zij zich al aangemeld! Laten we hem/haar nu niet meteen wegsturen... toch?
Door Angelique
dorinekok schreef: misschien zit smurf wel op het goede forum in de zin van dat hij/zij nu ook ineens ziet dat er nog wat anders bestaat dan brokken. Tenslotte heeft hij/zij zich al aangemeld! Laten we hem/haar nu niet meteen wegsturen... toch?
Heb je het bericht uberhaupt wel gelezen? Daarbij wordt niemand weggestuurd, we wijzen smurf er alleen even op dat reclame voor brok en individuele verkooppunten daarvan hier krek weinig zin heeft.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door