Hier zijn ze ook niet echt gek op groente,
heb het al op verschillende manieren geprobeerd.
Daarom geef ik vers aangevuld met kvv compleet, dan weet ik zeker dat ze alles naar binnen krijgen.
Moderator: Lizzy
Tiko schreef: Hier zijn ze ook niet echt gek op groente,Ook als je honden geen groente lusten is er geen enkele noodzaak om versvlees te voeren hoor! Ten eerste bevatten de meeste versvleesvoedingen natuurlijk ook geen groente. En als ze dat al wel bevatten: dan is het percentage minimaal. Het enige dat dit voer bevat is een premix. Vitamines en mineralenmix. Nou, als je dan al bang bent dat je hond op jouw zelf samengestelde menu (zonder groente) wat te kort komt (en ik weet zeker dat als je goed afwisseld is vleesbot, vlees en orgaanvleessoorten dit niet het geval is): dan gooi je er een paar keer per week wat chlorella bij en dan ben je er ook!
heb het al op verschillende manieren geprobeerd.
Daarom geef ik vers aangevuld met kvv compleet, dan weet ik zeker dat ze alles naar binnen krijgen.
Lizzy schreef: Ook als je honden geen groente lusten is er geen enkele noodzaak om versvlees te voeren hoor! Ten eerste bevatten de meeste versvleesvoedingen natuurlijk ook geen groente. En als ze dat al wel bevatten: dan is het percentage minimaal. Het enige dat dit voer bevat is een premix. Vitamines en mineralenmix. Nou, als je dan al bang bent dat je hond op jouw zelf samengestelde menu (zonder groente) wat te kort komt (en ik weet zeker dat als je goed afwisseld is vleesbot, vlees en orgaanvleessoorten dit niet het geval is): dan gooi je er een paar keer per week wat chlorella bij en dan ben je er ook!Oke, weer wat geleerd
Lizzy schreef: Ook als je honden geen groente lusten is er geen enkele noodzaak om versvlees te voeren hoor! Ten eerste bevatten de meeste versvleesvoedingen natuurlijk ook geen groente. En als ze dat al wel bevatten: dan is het percentage minimaal. Het enige dat dit voer bevat is een premix. Vitamines en mineralenmix. Nou, als je dan al bang bent dat je hond op jouw zelf samengestelde menu (zonder groente) wat te kort komt (en ik weet zeker dat als je goed afwisseld is vleesbot, vlees en orgaanvleessoorten dit niet het geval is): dan gooi je er een paar keer per week wat chlorella bij en dan ben je er ook!Wat is chlorella?
evds schreef: Wat is chlorella?als je hier even leest: http://www.chlorella-alg.com/