Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hautesse
Ik heb haar ook compleet gegeven en het maakt niet uit welk merk ze is gewoon 2 dagen ziek daarna...ik kan haar ook echt maar weinig geven...heeft ook lang geduurd voordat we brokken vonden die ze binnenhield!

Ik ga het nog eens proberen met vlees en als dat goed uitpkat heb ik geluk anders ga ik haar niet meer pesten op haar oude dag!

Maar Kalligino is Helemaal verliefd die weet niet hoe hij het heeft...alles is lekker en hij geniet ook hij loop zijn bekkie af te likken als hij uit zijn bench komt!

Lieke ;)
Door Laura2004
Hautesse schreef:
Maar Kalligino is Helemaal verliefd die weet niet hoe hij het heeft...alles is lekker en hij geniet ook hij loop zijn bekkie af te likken als hij uit zijn bench komt!

Lieke ;)
Dat is in ieder geval heel fijn hè! Dat Kalligino er wel van geniet :D ;) Hier is mijn reutje juist kieskeurig en mijn teefje vreet alles.
Door tieneke
Hautesse schreef: Ik heb haar ook compleet gegeven en het maakt niet uit welk merk ze is gewoon 2 dagen ziek daarna...ik kan haar ook echt maar weinig geven...heeft ook lang geduurd voordat we brokken vonden die ze binnenhield!
Probeer het kvv eens een paar dagen te geven met gekookt water erover of even licht aankoken ;)
Door Hautesse
Ik zal het eens poberen met warm water erover heen...jullie horen het wel...

Ps ze is nog steeds ziek ..spugen en diaree! :'(

Lieke ;)
Door Laura2004
Hautesse schreef: Ik zal het eens poberen met warm water erover heen...jullie horen het wel...

Ps ze is nog steeds ziek ..spugen en diaree! :'(

Lieke ;)
Hoe lang is ze al ziek? Het moet natuurlijk niet te lang duren :-\
Door Hautesse
ze gaat nu de 2e dag in dat ze ziek is...ze ligt ook alleen maar in de mand..ik heb haar nog geen brokken gegeven sinds ze ziek is!

Lieke ;)
Door Lizzy
Denk je dat ze ziek van het eten is of heeft ze een virus onder de leden? (als ze al 2 dagen ziek is, dan is dat waarschijnlijk eerder de reden waarom ze geen kippennekken wilde eten).

Geef je haar iets van Okugest van VSM? Probiotica?
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 07 feb 2006, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hautesse
ze is weer ziek sinds ik haar pens van rodi heb gegevn toen ze dat ophad begon ze metteen te spugen en een paar uurtjes later was ze aan de diaree...ze drink gelukkig wel dus ik moet van de DA haar in de gaten houden...

Lieke ;)
Door Lizzy
Hoe oud was zij ook alweer? Heeft zij altijd al een zwak spijsverteringssysteem gehad?

Ik zou haar Okugest van VSM gaan geven. En probiotica.
Door Hautesse
Hautesse is al bijna 11 jaar oud en ja ze is altijd een moeilijke geweest met eten...ik heb ook pas na 2 twee jar een brok gevonden die zij kan verdragen...maar nu met iets nieuws gaat het weer mis ik heb echt medelij met haar omdat ze al zo oud is...en ze heeft epilepsie...dus ik wil haar niet echt gaan plagen!

Lieke ;)
Door Lizzy
Hautesse schreef: Hautesse is al bijna 11 jaar oud en ja ze is altijd een moeilijke geweest met eten...ik heb ook pas na 2 twee jar een brok gevonden die zij kan verdragen...maar nu met iets nieuws gaat het weer mis ik heb echt medelij met haar omdat ze al zo oud is...en ze heeft epilepsie...dus ik wil haar niet echt gaan plagen!

Lieke ;)
Nou ja, als ze al 2 dagen ziek is van een beetje pens, dan kan ik me goed voorstellen dat je (ook gezien haar leeftijd) weinig zin hebt om haar te gaan lopen pesten..... Ik vind dat eerlijk gezegd ook zielig.... Wat denk je, zou ze tegen gekookte voeding (zelf samengesteld) wel kunnen? Misschien moet je dat anders eens proberen? Ik heb nog wel een paar recepten voor je, van gekookte voeding. Als dat wel goed gaat: het is altijd beter als brokken!
Door Hautesse
Ik ben net terug van het werk..en ik rook al iets vies..ja hoor ze heeft alles onder gescheten...zelf lag ze in elkaar gedoken op de bank..echt zielig ik heb echt medelij met haar...net met haar uitgeweest maar ze was gewoon leeg maar toch proberen te poepen..ik denk dat ik haar gewoon op brokken ga houden want ze is zichzelf niet meer en ik vindt dit gewoon zielig op haar leeftijd :'(

Maar ik ga het wel proberen vol te houden met Kalligino hij vindt het allemaal lekker maar ook onwerkelijk iedere keer als hij vlees krijgt is hij zo voorzichtig maar zo lief!

Lieke ;)
Door Laura2004
Hautesse schreef: Ik ben net terug van het werk..en ik rook al iets vies..ja hoor ze heeft alles onder gescheten...zelf lag ze in elkaar gedoken op de bank..echt zielig ik heb echt medelij met haar...net met haar uitgeweest maar ze was gewoon leeg maar toch proberen te poepen..ik denk dat ik haar gewoon op brokken ga houden want ze is zichzelf niet meer en ik vindt dit gewoon zielig op haar leeftijd :'(

Maar ik ga het wel proberen vol te houden met Kalligino hij vindt het allemaal lekker maar ook onwerkelijk iedere keer als hij vlees krijgt is hij zo voorzichtig maar zo lief!

Lieke ;)
Als het niet gaat dan gaat het niet :-\ Ik hoop dat ze gauw weer beter is :-* :-*
Door Qwertu
Wat jammer dat het eigenlijk niet gaat...

Ik zou haar ook niet teveel plagen hiermee....en inderdaad misschien eens gekookte voeding proberen?

Ik hoop dat ze snel weer opknapt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door