Josje schreef:
Nou jouw manier van voeren klinkt een stuk gezonder, dan maar wat magerder hoor..... 
Ik vind het in ieder geval een plaatje zoals ie er nu uitziet !!
inderdaad,
en ach, hij is altijd "mager" geweest, kan dus ook niet verwachten dat het er in een paar maanden aan zit, toch ???
verder heb ik het idee (weet niet of het waar is, wie weet dat wel) dat hij doordat hij nu buiten zit ook meer uit zn voeding haalt
Ace is gefokt uit generaties honden die altijd buiten hebben gezeten, hij is ook buiten (ok, nachthok/werpkist) geboren (eind september) en is pas met 7 weken toen hij bij ons kwam naar binnen gegaan (zaten toen nog op een boven woning, helaas, anders was hij na de winter gelijk naar buiten gegaan)
Ace heeft voor zijn lijnen een vrij dunne vacht ontwikkeld (tot dus afgelopen zomer) en heeft ook altijd de drang naar buiten gehad (wilde niet binnen zitten) en is nu dus ook helemaal in zn element
Hij is nu een lekkere compacte vacht aan het ontwikkelen, zn ontlasting is nog minder dan toen hij binnen gehouden werd (met dezelfde voer-methode)
Ook is sinds hij buiten zit (dus al eind van de zomer, want ze zijn begin september definitief naar buiten gegaan) zijn eetlust en kieskeurigheid verandert, hij heeft meer eetlust en is minder kieskeurig (alhoewel een "kaal" kippenekje er nog niet in gaat, maar door de GFT-mix wel

) geworden
krijg dus ook wel het idee dat hij nu pas echt helemaal in zn element is. Klinkt misschien stom, vergezocht weet ik veel wat, maar dit is wel iets wat ik me de laatste paar dagen ben gaan bedenken, juist omdat hij zowel qua gedrag als qua eetgewoonten zich de laatste maanden helemaal in zn element lijkt te voelen