Moderator: Lizzy
winni schreef: Ik ook helemaal geen keukenprinses en daarom bleef het zowel warm als koud bouillonIk denk dat het soort bot en de hoeveelheid water het doet.![]()
Wodans avonturen schreef: Je kan de pan ook in een deken wikkelen zodat het doorgaartHet was nog vrij warm toen ik thuis kwam!
Kaela schreef: Nou het staat nu een uur of 8 a 9 op en de botten zijn nog kei en kei hard. Ik ga het zo uitzetten en dan beslis is morgen of het de vriezer in gaat of nog een dagje op het vuur. Het is een avontuur hoorZe vallen ook pas uit elkaar na minstens 48 uur dacht ik![]()
Kaela schreef: Nou het staat nu een uur of 8 a 9 op en de botten zijn nog kei en kei hard. Ik ga het zo uitzetten en dan beslis is morgen of het de vriezer in gaat of nog een dagje op het vuur. Het is een avontuur hoor![]()
winni schreef:Het is geen gelatine geworden, maar het is duidelijk wel meer dan gewoon bouilon. Ik ben het nu in ijsklontjesvormen aan het invriezen. Het gaat mij er om dat ik steeds een beetje bij de groentemix kan doen, zodat hij die lekker opeet. En dan ga ik er maar van uit dat het een lekkere toevoeging is en mogelijk ook gezonde.![]()
![]()
Dat was het hier ook hoor!
Kaela schreef: Het is geen gelatine geworden, maar het is duidelijk wel meer dan gewoon bouilon. Ik ben het nu in ijsklontjesvormen aan het invriezen. Het gaat mij er om dat ik steeds een beetje bij de groentemix kan doen, zodat hij die lekker opeet. En dan ga ik er maar van uit dat het een lekkere toevoeging is en mogelijk ook gezonde.Dat gaat heel goed werken. Hier sinds de bone broth geen gemiep meer met de groenten.