Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Greetje
hallo all, heeft iemand ervaring met het merk Proficook? mijn buren hebben die staan en die mag ik voor een prikkie overnemen maar hij is nooit gebruikt dus ik vind het ook zo vervelend om te vragen of ik hem even mag testen met bot, straks ding kapot en dan moet ik hem betalen zonder er iets aan te hebben.

Het gaat exact om de Proficook FW 1003 vleesmolen

Zelf had ik de Clatronic KM3414 kneed-/roermachine
inclusief vleesmolen in gedachte, niet wetend of het wat is maar daar kan ik ook meer mee dan alleen vlees malen.

ik hoor het graag van jullie.

Liefs Greetje
Door cath
Ik heb zo'n kenwood mg700,  ik heb die nog niet zo lang, een aantal maanden, dus die van  mij zal wel niet in aanmerking komen
Voor zo een schijf? Spijtig
Door kiara
Greetje schreef: Dank je kiara, gaat dat "niet doen" om beide apparaten?

Gr. Greetje
nou wat ik begrijp was de kenwood goed maar nu niet zo meer,staat ook in dat topic,ik was ook op speurtocht maar ik ben er uit wat het wordt,de jupiter van vuurenrook,moet hem nog wel bestellen effe sparen nog :biggrin2:
Door Mowgli
kiara schreef: ik was ook op speurtocht maar ik ben er uit wat het wordt,de jupiter van vuurenrook,moet hem nog wel bestellen effe sparen nog :biggrin2:
Hij komt regelmatig op Ebay voorbij. Tweedehands is vaak toch wat goedkoper als nieuw. Met een beetje geduld en geluk schiet je er 1 af voor een leuke prijs :)
Door kiara
Mowgli schreef: Hij komt regelmatig op Ebay voorbij. Tweedehands is vaak toch wat goedkoper als nieuw. Met een beetje geduld en geluk schiet je er 1 af voor een leuke prijs :)
okee dat wist ik niet,maar weet ook niet zo goed hoe ebay werkt :-[ en de meneer van vuurenrook zei dat er ook nep jupiter op de markt is made in china ???
Door Mowgli
kiara schreef: okee dat wist ik niet,maar weet ook niet zo goed hoe ebay werkt :-[ en de meneer van vuurenrook zei dat er ook nep jupiter op de markt is made in china ???
Degenen die op Ebay aangeboden worden zijn geen nepperds. Dat zijn of 2e hands machines, of het zijn hele degelijke handelaren in slagerij- en horeca artikelen. Ik denk dat de meneer van Vuur en Rook bang is dat we bij hem informatie halen en dan ergens anders kopen ;)

Hij had mij destijds extra opgebeld voor een verkooppraatje nadat ik hem een email had gestuurd met wat vragen over een goedkopere vleesmolen die hij ook aanbiedt. Hij stuurde het zelf aan op de Jupiter en ja, als hij die niet occassion heeft en ik ze bij Ebay wel 2e hands kan kopen, is voor mij de keus snel gemaakt ;)
Door kiara
wat jij zegt dat dacht ik ::) maar dan toch de kriebels van zou het dan toch niet waar zijn snap je ;)
kan jij misschien klein beetje uitleggen hoe dat gaat op ebay,of is het net als op mp :-[
Door tt-tjes
Ik heb ook een Kenwood, maar dat idd het nieuwe model. Hij doet wat hij moet doen, maar als ik nog een keer voor de keuze zou staan kocht ik hem niet meer.
Hij geeft regelmatig bij het malen van bot een vreemd luchtje, heb het idee dat hij het allemaal niet zo goed aan kan. Dus ik zou verder kijken als ik jouw was.
Door Cindy de Wolf
Ik heb toch nog wel aardig wat PB-tjes gehad dus wij hebben besloten om in ieder geval nog 10 schijven te maken. Daarvan zijn er nu in principe 4 besproken. Wie wil kan dan ook nog bestellen. Ze kosten € 35,00. Let wel, wij nemen geen verantwoording hiervoor wbt de Kenwood aangezien die vermoedelijk een iets ander binnenwerk heeft gekregen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door