Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
Kvv is Kompleet vers vlees en dat zal die mooie herder van jou vast heerlijk vinden.
Door amber2
Zolang je nog brokken voert lijkt het mij beter en veiliger om toch 2 keer per dag te voeren... Brok zet nml. nog uit in de maag en dat geeft met grotere hoeveelheden dan weer meer risico op maagtorsie.
Door essie
De vraag is al van wat langer geleden.
Maar mijn honden vasten hier regelmatig en krijgen 5 a 6 keer per week te eten. Maar een enkele keer is dat ook wel eens 4 keer per week.

Het is eigenlijk gekomen uit gemakzucht en vergeten eten eruit te halen, maar de honden hebben er totaal geen problemen. En eigenlijk bevalt het prima. Vaste tijden voor eten geven hebben we nooit gehad, omdat ik een hekel heb dat ze zeuren om eten.
In het begin deden ze nog wel eens gal spugen, maar nu is dat helemaal over.
Van de week nog hebben ze flink gevast, zondag hadden ze een flinke maaltijd op en woensdag was pas weer de volgende maaltijd.

Maar ik houd wel rekening met het trainen en laten rennen met de honden. Ze krijgen ook meestal een grote maaltijd als ze een keertje lang alleen moeten blijven. We laten ze eerst lekker de energie kwijt raken, en daarna een flinke maaltijd.
Het enige wat ze dan doen is uitbuiken in de tijd dat wij weg zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door