Moderator: Lizzy
hiram schreef: waarom zou je uberhaupt zeewier voeren?Zeewier bevat o.a. jodium. En honden hebben wel jodium nodig. Niet veel, een heel klein beetje maar. Maar goed, zeewier geeft ook een diep pigment aan honden en dat vinden mensen 'uiterlijk wise' weer belangrijk. Ik denk dat sec gezien een hond geen zeewier nodig heeft nee. Overigens denk ik dat een wolf in het wild aan jodium komt door het eten van eieren en mogelijk sommige vleessoorten (zo bevat ganzenvlees jodium).
honden eten in het "wild" toch ook geen zeewier?
of zit er echt iets in dat honden niet kunnen missen?
???
Sander schreef: Zowel Billinghurst als Schultze raden aan om zeewier als supplement te geven. Wat voor zeewier kun je dan het beste geven en in wat voor vorm? En waar kunt je dat dan kopen?op zo'n moment volg ik dillinghurst dan weer nie...
hiram schreef: op zo'n moment volg ik dillinghurst dan weer nie...kweetnie wat dillinghurst er van zegd...
honden eten van nature toch geen zeewier?
202Spots schreef: kweetnie wat dillinghurst er van zegd...sorry ik bedoelde ook Billinghurst
kzou liever naar Billinghurst z'n advies luisteren.
Ik geef trouwens ook kelp(zeewier) door de dagelijkse groentemix hoor.
We geven onze honden toch ook wel andere supplements die ze normaal gesproken niet zouden vangen?
Knoflook is daar ook 'n voorbeeld van...MOET niet, maar kelp en knoflook zijn gewoon gezond, en er is voor mij meer reden om 't WEL te geven dan het NIET te geven.