Truus schreef: Hoi Anita, als je compleet vers vlees geeft, hoef je in principe geen botten te geven. Dat zit er al in verwerkt.Dus dan zijn ze alleen voor de lekker en maakt het niet zoveel uit dat er niet teveel variatie inzit?
Groeten Truus.
Moderator: Lizzy
Truus schreef: Hoi Anita, als je compleet vers vlees geeft, hoef je in principe geen botten te geven. Dat zit er al in verwerkt.Dus dan zijn ze alleen voor de lekker en maakt het niet zoveel uit dat er niet teveel variatie inzit?
Groeten Truus.
alani schreef:
Dus dan zijn ze alleen voor de lekker en maakt het niet zoveel uit dat er niet teveel variatie inzit?
alani schreef: Dank je voor de reactie weer een zorg minder![]()
nessie schreef: Hoi Anita,Hoi Vanessa
ik ben nog niet zo lang bezig met het zelf samenstellen dus ik heb nog niet veel ervaring met het barfen maar wel met een hond die niet wil eten, groente/fruit, diepvriesvoer. Het mengen werkt hier gewoon niet, ze ruikt dan denk ik te veel. Ik geef dus net zoals wij zelf eten, een soort groente en daar laat ik het bij. De andere dag weer iets anders maar niet door elkaar. Zo geef ik ook het vlees eerst dit dan dat. ( laat ze tenminste niks liggen). Het werkt voor mij nu wel goed, zeker nu ik er pas een nieuw 'huisgenootje'' bij heb, de kat. Ik gooi een klein beetje melk over de andijvie ( ik weet niet of dat goed is hoor maar zo lust ze het wel, peen gekookt, spinazie vindt ze niet lekker, bloemkool, witlof als er genoeg tijd tussen heeft gezeten gaat het goed, broccoli prima, sperciebonen en snijbonen hangt ervan af waar ik ze haal ( vreemd genoeg proeft ze wanneer ik het goedkoop op de kop heb weten te tikken of niet), ze laat het goedkope staan, net zoals bij de yoghurt. Ik proef geen verschil....
Succes, vanessa