Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
Voor mensen die absoluut geen idee hebben wat voor soorten vlees er in de Bibi of Carnibest gaat heb ik de volgende tip:
Indien je in de buurt bent van Hoogvliet of Ermelo vraag dan eens even of je het mag bekijken..........
Iemand die dan nog het woord 'afval' in de mond neemt stop ik persoonlijk ik de vleesmolen ;D ;D ;D
Door chooky
Paul_Barte schreef: Voor mensen die absoluut geen idee hebben wat voor soorten vlees er in de Bibi of Carnibest gaat heb ik de volgende tip:
Indien je in de buurt bent van Hoogvliet of Ermelo vraag dan eens even of je het mag bekijken..........
Iemand die dan nog het woord 'afval' in de mond neemt stop ik persoonlijk ik de vleesmolen ;D ;D ;D
;D ;D ;D
De eerste keer dat ik in Ermelo kwam, wist ik dat er op dat moment voer gemaakt werd, maar ik was zo overdonderd en in de wolken over de enooooooorme vriescel met al die mooie vleesbotten die ze er had liggen (de barf-hemel ;D;D;D) dat ik helemaal ben vergeten te vragen of ik even mocht kijken :'( ;D ;D ;D, maar dat komt nog wel een keer.
Door Lupa
Iemand die dan nog het woord 'afval' in de mond neemt stop ik persoonlijk ik de vleesmolen

afval afval afval ;D
Door Janet
Ordell schreef: En zeg nou eerlijk, dat zou toch zonde zijn..... ;D ;D
Van Domenica of van de bibi ??? ;D
Door sylvia
orion schreef:

zolang het maar vers afval vlees is dan ;D ;D
;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 03 mei 2004, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cattystyle
Ik kan niet op een normale manier (dus zonder menslievendheid ;D) aan Bibi komen. Ik BARF, maar er ligt ook wel wat smuldier in de vriezer. Als ik geen lappen pens heb, of even niet aan hart kan komen bijvoorbeeld, dan vind ik het helemaal geen probleem om Smuldier te geven. Kwalitatief is het natuurlijk stukken minder dan Bibi, dat lijkt mij als een paal boven water staan. Er zitten geen botten in, geen groenten, het enige goede dat ik ervan kan zeggen is dat er geen kunstmatige rotzooi in zit (volgens de verpakking).

Maar zolang het niet bedoeld is als full time complete maaltijd, dan zit ik er niet mee om af en toe Smuldier te geven.

AHV gebruik ik ook om te BARFEN. Ze raden me de hele tijd aan hun complete variant te bestellen, maar ik geloof niet in hun idee van "compleet". Vlees en botten alléén vind ik niet compleet. En een vitaminepil, of wat ze er dan ook ingooien, dat is niet mijn idee van een GF-mix. Maar dat is heel persoonlijk. Ik ben verder heel tevreden met het spiervlees, kipgehakt, hart, enz. dat ze leveren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door