Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond vanaf januari 2007?

volledig BARF
65
46%
volledig kompleet vers vlees
15
11%
volledig brok
1
1%
BARF en kompleet vers voer
49
35%
BARF en brok
1
1%
Kompleet vers voer en brok
2
1%
BARF, kompleet vers voer en brok
8
6%
Anders
Geen stemmen
0%
Door Sanyo
Ik heb gestemd op Barf en kvv.
Dat wil zeggen: Sanne volledig Barf en Jory volledig kvv (zij vertikt het om moeite voor haar eten te doen, en aangezien ze bijna 14 jaar is, laat ik dat maar lekker zo)
Door Ronja
ja, mijn hondje gaat net over op barf. ze eet dus nu nog brokken, vers vlees van carnibest en hartbrokken, eendagskuikens, vis met graat kippenvleugels, muizen (die krijgt ze van de kat) en vanaf volgende week pens aan een stuk.
Ik ben zelf benieuwd waar ze volgend jaar staat.
Door Red_Hunter
Hier twee dagen barf en de rest KVV.
Misschien gaan we nog uitbreiden met barf, maar dat kan alleen op de dagen dat ik het doe. Mannetje lief raakt geen barf aan.
Carnibest, wat ik af en toe ook geef, is voor hem al op het randje ;D

En wie is bij ons thuis de vegetarier, ik dus. :(
Groetjes Trudie
Door Natasja22
HIer is het voorlopig nog grotendeels KVV en een gedeelte Barf, dit omdat ik het allemaal nog niet helemaal weet... :-[ben mij druk aan het verdiepen hierin, geef al wel kippennekken, rundersnijdsels, pens en daar komt nog bij kopvlees(rund).
verder moet ik nog beginnen met verdere uitbreiding vleesbot enz.maar vind het geven van een hele kip bv nog reuze eng!! :-\

Hier ook alleen maar barf als ik het doe, man lief is hier ook niet gek van... :doh:
Door peerle
Van brokken zijn we meteen naar BARF gegaan, en dat is nu al bijna twee jaar en half zo ! Lucy is sindsdien niet meer verouderd, lijkt het wel :).

Groetjes,
Veerle
Door Chubby
Wij hebben sinds enkele weken de katten op BARF overgezet.. De hond krijgt senior brokken en enkele dagen KVV per maand.. We hebben nog voor enkele weken brokken en willen dus dit jaar nog besluiten of we haar ook over zetten..

Ik ben voor, mijn lief twijfelt nog ivm meerwerk en kosten..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door