Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
Oh dit over het hoofd gezien net over deze test een stukje gezet op discussie vers vlees.
Ook deze test gedaan.

Hoe kan het dat jullie honden zo oud worden? Ik had bij kwalen niets ingevuld, bij vacht glanzend ,formaat normaal enz. Bij wandelen meer dan 1,5 uur. Ze gaan bij de Ierse Setter uit van een gemiddelde van 9 jaar, erg jong voor een setter hoor.

Groetjes Trudie
Laatst gewijzigd door Red_Hunter op di 21 mar 2006, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joshii
Red_Hunter schreef: Hoe kan het dat jullie honden zo oud worden? Ik had bij kwalen niets ingevuld, bij vacht glanzend ,formaat normaal enz. Bij wandelen meer dan 1,5 uur. Ze gaan bij de Ierse Setter uit van een gemiddelde van 9 jaar, erg jong voor een setter hoor.

Groetjes Trudie
Nuka ( kruising teef) zou 11,10 worden. Maar Fredje ( kr. mechel, reu) maar 9,6.
Ik denk dat ze van de grootte van de honden uit gaan.
En van dat ongezonde vers vlees natuurlijk!! ;D
Door MoniqueAppels
Annak wordt 12 jaar en 3 maanden maar hij zal 3 maanden langer leven als ik hem 2x per dag eten geef, niet iedere dag vlees en vooral een hondensnacks als tussendoortje (daar zitten de juiste voedingsstoffen in en is goed voor de tanden) ::)
Door conleeuw
Rovanna schreef: Annak wordt 12 jaar en 3 maanden maar hij zal 3 maanden langer leven als ik hem 2x per dag eten geef, niet iedere dag vlees en vooral een hondensnacks als tussendoortje (daar zitten de juiste voedingsstoffen in en is goed voor de tanden) ::)
lamalekkerkletsen ;D ik moet eerst Jazz zo vroeg mogelijk laten castreren als ik wil dat zij ouder wordt :(.... maaaaar ik moet wel zeggen, dat het mij al verbaast dat vlees erop staat, en ook dat als je het invult dat de advies niet is dat je als de wiedeweerga met brokken moet beginnen ;)
Door Laura2004
Rovanna schreef: Ja op brokken. Kun je nagaan hoe oud hij wordt op vers :P
Ik had ingevuld dat hij vers krijgt en dat hij niet gevaccineerd wordt en toch wordt hij 14 jaar.
Door Elvira
Ik heb net bericht, dat m'n verrassing er ligt. Bij de mail een heel verhaal over gezonde voeding. Een compleet voer is het beste en als je nog vragen hebt, kom maar langs. :-\
Door jon
Elvira schreef: pet place, de dierenzaak, voor al uw vragen over hondenvoeding. ;)
Nou vat ik hem. Lekkere koppelverkoop eigenlijk! K Heb nou een paar keer naar blijf! gekeken. Word er niet veel wijzer van. K Vind het programma ervoor over hondenopvoeding wel leuk om te zien. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door