Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
#485403
Poe hee......al met al denk ik dus dat de controle in Duitsland zeker niet slechter zal zijn dan die in Nederland
En als de kans zóóó klein is, en dan nog niet eens 's zeker of besmetting kan plaatsvinden door het tegen een varkensoor aanliggen...
Nou, dan zou ik het gewoon geven.

En Jolan, nogmaals: als degene voor wie jij ook tong meebracht, hem nu niet meer hoeft.
Dan wil ik dat gedeelte best van je overkopen.
Hoeft niet (als je hem zelf goed kunt gebruiken, ook prima).
Maar ik bedoel maar.
Vind het gewoon te gek als je het weg zou moeten gooien omdat het niet meer in de vriezer past.
Door jeanne
#485411
Bullekes schreef: Poeh nee. Ik twijfel nog volop.....

OKe het oor is van een varken heeft bij de rundertongen in 1 zak gelegen vast per ongeluk maar hoe zit het nu met besmetting??? Zou de kans nihil zijn of wat groter??? Gaan de bacterie dood als het vlees diepgevroren is geweest dan kan ik het voeren.... Maar het oor was alweer ontdooid tongen niet....

Ik wil niet teveel risco's gaan lopen. En tja bellen naar de duitser is een optie maar weet nie hoe ik dit moet verwoorden in duits... Misschien moet ik het toch maar weggooien zou wel zonden zijn maar misschien wel beter

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa ik word gek...



Iedereen met goeie adviezen kom maar op!!!!
is het wel een rundertong????????
Door Bullekes
#485414
jeanne schreef: is het wel een rundertong????????
NOu ja zeg tuurlijk wel dat kan ik er wel aan zien hoor :P Kijk anders maar op mijn weblog ;D
Door roefus
#485422
Bullekes schreef: NOu ja zeg tuurlijk wel dat kan ik er wel aan zien hoor :P Kijk anders maar op mijn weblog ;D
zo'n lange tong heeft geen één varkentje, denk ik ;D
Door jeanne
#485632
ja, weet ik veel, hahaha
ik heb nog nooit een varkenstong gezien

maar ik zou het gerust durven geven hoor, de kans is zo erg klein dat dat oor besmet zou zijn ;)
Door tieneke
#485728
roefus schreef: zo'n lange tong heeft geen één varkentje, denk ik ;D
De varkens hier thuis wel hoor ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#485772
tieneke schreef: Of in je soeppie gooien,doen ze hier ook :-X
Lekker hoor, eerst koken en van dat water een soepie maken en dan de tong lekker bakken jammie.


Maar hier in Nederland is de kans op aujezki erg klein, ik zou de tong niet weggooien
Door tieneke
#485872
sylvia schreef: Lekker hoor, eerst koken en van dat water een soepie maken en dan de tong lekker bakken jammie.


Maar hier in Nederland is de kans op aujezki erg klein, ik zou de tong niet weggooien
Of gewoon even naar Syl opsturen ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#485954
tieneke schreef: Of gewoon even naar Syl opsturen ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door