Ik ben wel wat gewend maar dit vind ik zo BAH!
Mijn dochters zijn nu macaroni aan het maken (geen kinderarbeid, ze vinden dat leuk!) maar mijn eetlust is verdwenen.
Als ik straks die macaroni zie moet ik hieraan denken

Dank je wel

Edith
Moderator: Lizzy
Fido schreef: GETVERdat wordt een pizzatje of iets anders vermoed ik
Ik ben wel wat gewend maar dit vind ik zo BAH!
Mijn dochters zijn nu macaroni aan het maken (geen kinderarbeid, ze vinden dat leuk!) maar mijn eetlust is verdwenen.
Als ik straks die macaroni zie moet ik hieraan denken![]()
Dank je wel
Edith
jon schreef: Jekkes, ik krijg de rillingen. Maar voor filou wel erg veel pech (en voor jullie natuurlijk ook). Zeker gezien de moeite die je moet doen om aan alles te komen. k Zou ook niet betalen hoor en zelfs het betaalde deel terug vragen. Mooi onderschrift heb je trouwens, je laat me op deze manier heimwee krijgen naar Izmir......Een erg fris gezicht is het zeker niet. Maar kijkend naar de foto's en je beschrijving lezend heb ik de indruk dat het hier niet gaat om wormen maar om maden. En er zitten al een fors aantal donkere bij, dat betekent dat ze al aan het verpoppen zijn. Oftewel: die pens heeft minimaal 4 dagen ergens gelegen waar de vliegen bij komen. Ik geloof niet dat ik veel vertrouwen zou hebben in die slager, hoe gaat hij met de rest van zijn slachtafval om?
Angelique schreef: Keuring...welke keuring, vuile pens mag in NL helemaal niet verkocht worden, daarom is het ook meestal schoongespoeld en zul je vuile pens nooit "in de aanbieding" zien liggen.Maar ze woont toch ook in Turkije en niet in Nederland
sylvia schreef: Maar ze woont toch ook in Turkije en niet in NederlandJa, zover was ik al![]()
boyboris schreef: gadverdammeZijn die schoongespoeld dan
haal wel een pens bij b bakker
Angelique schreef: Ja, zover was ik alow oke , omdat ik iedereen over de Nederlandse regels zag .
Maar volgens zeggen is het zelfs daar niet toegestaan om vuile pens te verkopen.
sylvia schreef: Maar ze woont toch ook in Turkije en niet in NederlandHier in Tsjechie kan ik er ook niet meer aankomen![]()
Filou schreef: Hier is het aanbieden van vuile pens ook verboden. Het lag dus ook niet in de winkel. 1 van de personeelsleden is ervoor naar buiten gegaan, en ik weet niet waar hij het gaan halen is.Er zit hier buiten het dorp een slachterij waar ik 1 keer geweest ben en daarna nooit meer...VIES!!!!
De rest ziet er in de winkel wel in orde uit. De steenbokken hangen in een gekoelde vitrine, en de levers liggen ook in een koelkast.
Filou schreef: Hier is het aanbieden van vuile pens ook verboden. Het lag dus ook niet in de winkel. 1 van de personeelsleden is ervoor naar buiten gegaan, en ik weet niet waar hij het gaan halen is.Hij heeft "vuile pens" gewoon heeeeel letterlijk genomen