Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Sja...hoe zonde het ook is van zo'n mooi lappie ::)... Mijn oma bestond ook uit aardig wat lekker vlees, mijn honden hadden er minstens twee maanden van kunnen eten (sorry oma)... Maar ik heb nimmer de behoefte gehad om, toen ze was overleden, tegen de begrafenisondernemer te zeggen: "Doe maar zonder kist hoor, en in stukjes graag. Weggooien is ook zo zonde he?!"... Ook heb ik er nooit over nagedacht om de CB kruidenmix eens een keertje te vervangen door Geer's eigen ochtendproductie na een dagje gezond eten... Datzelfde gevoel heb ik met een placenta. Dierlijke resten, placenta's en andere 'precaire onderdelen' ala, maar menselijke resten, dat gaat mij ietsjes te ver. Maar da's heel persoonlijk natuurlijk.
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus wellicht is iemand mij voor geweest en is het al gemeld?

Bij kattten is het gebruikelijk dat de moederpoes tijdens de bevalling enkele nageboortes op eet om kracht te krijgen voor de rest van bevalling.
Veel fokkers halen de nageboortes na de eerste kittens echter weg, omdat veel poezen er namelijk giga diaree van krijgen.
Alleen al om die reden zou ik het niet aan mijn hond voeren ;)
Voor iedereen die met walging dit alles zat te lezen en mij eigenlijk voor gek verklaarde( niet letterlijk, maar wel dacht ;))

Peter vind het geen goed plan, heeft er geen zin in, om dat te geven en omdat ik mijzelf zo net na de bevalling niet de tuin in zie lopen om de mannen de placenta te geven, gaat het dus over.
Of je moet meneer Kruimel even vragen om langs te komen.... ;D

Nee, serieus Jol, ik snap je bedoeling, maar ik snap Peter eigenlijk beter. Maar dan beloof ik je hierbij plechtig dat je van mij als babycadeautje een dikke lap vlees krijgt ;)
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?
Of had ineens echt zoiets van , nou dat zij dat nou zomaar bedenkt, dat had ik niet verwacht?
jou zie ik overal voor aan ;D
Of had ineens echt zoiets van , nou dat zij dat nou zomaar bedenkt, dat had ik niet verwacht?
Hahahaha IK!! Maar ik gokte op Peter en die heeft mij niet teleurgesteld.
Ik! ;) omdat ik het gewoon een onsmakelijke gedachte vind en het niet zie als "zonde-om-een-stukje-vlees-weg-te-gooien".
Eh, eerlijk? Ik las het, en zei tegen Guus:

"Oke, Jol heeft nu werkelijk waar het meest gore, wanstaltige idee postgevat wat ik kan bedenken. Drie keer raden. Heeft te maken met zwanger zijn"....

En Guus zei:

"Oh nee he, gaat ze de moederkoek Barfen?"

;D
geer schreef: Eh, eerlijk? Ik las het, en zei tegen Guus:

"Oke, Jol heeft nu werkelijk waar het meest gore, wanstaltige idee postgevat wat ik kan bedenken. Drie keer raden. Heeft te maken met zwanger zijn"....

En Guus zei:

"Oh nee he, gaat ze de moederkoek Barfen?"

;D
hahahah ik lig dubbel van de lach, ik hoor het Guus zo zeggen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door