herder_lover schreef: En zelf eten (en met de familie) van placenta of overledenen, doet mij denken aan kanibalismeDat die lui niet helemaal goed in hun bovenkamer zitten is 1 ding wat zeker is!![]()
Moderator: Lizzy
herder_lover schreef: En zelf eten (en met de familie) van placenta of overledenen, doet mij denken aan kanibalismeDat die lui niet helemaal goed in hun bovenkamer zitten is 1 ding wat zeker is!![]()
karin2 schreef: Dat "iets" dat uit jezelf komt heeft toch ook je kind gevoed ?ja fijn, zal wel
je voelt er écht niks meer van hoor![]()
![]()
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?jou zie ik overal voor aan
Of had ineens echt zoiets van , nou dat zij dat nou zomaar bedenkt, dat had ik niet verwacht?
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?Hahahaha IK!! Maar ik gokte op Peter en die heeft mij niet teleurgesteld.
Of had ineens echt zoiets van , nou dat zij dat nou zomaar bedenkt, dat had ik niet verwacht?
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?Ik!
Jolly schreef: OKE mensen, ff eerlijk zeggen , wie verklaarde mij toch gek?Eh, eerlijk? Ik las het, en zei tegen Guus:
Erna schreef: Hahahaha IK!! Maar ik gokte op Peter en die heeft mij niet teleurgesteld.Haha, ik dacht ook die Peter, die doet dat nooooooit
geer schreef: Eh, eerlijk? Ik las het, en zei tegen Guus:hahahah ik lig dubbel van de lach, ik hoor het Guus zo zeggen
"Oke, Jol heeft nu werkelijk waar het meest gore, wanstaltige idee postgevat wat ik kan bedenken. Drie keer raden. Heeft te maken met zwanger zijn"....
En Guus zei:
"Oh nee he, gaat ze de moederkoek Barfen?"
![]()