Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door the dude
Van eend wordt alleen de filet en de bouten gegeten.

Heb er net drie gehaald voor het kerstdiner (wilde exemplaren, zijn ene stuk magerder/kleiner) dus paco zal de komende tijd wat eendkarkassen te verwerken krijgen !
Door Jantien
maar eten ze nu wel of niet de snavel op?
ik twijfel daar ook een beetje over...maar misschien is het wel ons menselijke brein dat er voor zorgt dat ik twijfel. terwijl ik wel bot geef, omdat ik daar al aan gewend ben...kwestie van wennen voor zowel baas als hond :P
Door sylvia
Jantien schreef: maar eten ze nu wel of niet de snavel op?
ik twijfel daar ook een beetje over...maar misschien is het wel ons menselijke brein dat er voor zorgt dat ik twijfel. terwijl ik wel bot geef, omdat ik daar al aan gewend ben...kwestie van wennen voor zowel baas als hond :P
Gewoon proberen.
Door James
Haha, dit is precies wat ik dus verwachtte toen ik eend op ging halen. Alleen bij mij zaten er gelukkig geen koppen meer aan. Het maakt het namelijk toch wel iets echter als ie er nog aan zit :-\

Bij mij was de rest echter wel compleet, inclusief darmen. En bij mij alles wat stinkt naar eendenpoep hoeven ze niet meer. Pfff en er wel in rollen he... smeerpoetsen...
Door avalon
Nou hier vond Avalon de fazantnekken wel te eten en Angie niet. Nou is een basset al gauw een allesvreter ;D Ze had ook de nekjes uit Angie haar bakje maar gepakt want Angie deed dat toch niet. Avalon had eerst overal de krop leeggevretren en daarna de rest. Heeft ze wel gelijk voor de ochtend erop ook gegeten.
Door tieneke
avalon schreef: Nou hier vond Avalon de fazantnekken wel te eten en Angie niet. Nou is een basset al gauw een allesvreter ;D Ze had ook de nekjes uit Angie haar bakje maar gepakt want Angie deed dat toch niet. Avalon had eerst overal de krop leeggevretren en daarna de rest. Heeft ze wel gelijk voor de ochtend erop ook gegeten.
Avalon mag blijven 8)
evds schreef: Fazanten-nekken lusten ze hier niet :-X
Dus nu in de aanbieding 4 kg fazanten-nekken. Gratis af te halen in Eerde!
Jonas heeft gisteren na slechts een kleine aarzeling zijn fazantenkarkas naar binnen gewerkt. Ik heb wel interessen om die voor mij kleine stap naar het middelpunt van de aarde te maken. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door