Moderator: Lizzy
Anneke V schreef: Ik ben alvast begonnen met brainstormen:Schrijf het op en onthou het! De oproep staat op meerdere fora, dus 't is het handigst om dit op de vergadering te bespreken...anders zijn er straks 2000 leden die iets anders vinden
Wat willen we:
- Het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek naar rauwe voeding
Dit is een harde dobber denk ik….Misschien geïnteresseerden vinden die de studie dierenarts of dergelijke doen. Contacteren &informeren van bestaande dierenvoedingslaboratoria??
- Meer bekendheid over zelf samenstellen bij dierenartsen, dierenspeciaalzaken en het publiek
Makkellijker, dierenartsen overspoelen met info over Barf ;-), uitleg gaan geven(moeten we we iemand hebben die op alle vragen & negatieve opmerkingen kan antwoorden…of iemand die ons hierin kan opleiden….), dierenspeciaalzaken bezoeken & informatie uitdelen. Informatie brochures & posters maken & in dierenspeciaalzaken ophangen.
Avonden organiseren ( aankondigen met flyers) waar we info & uitleg geven over barf & kvv.
- Een vraagbaak voor mensen die willen beginnen
Dacht dat Barfplaats dat toch al was????
- Wat we nog meer belangrijk vinden, kunnen we samen invullen
Hoe zit het met de onkosten die gemaakt worden voor affiches, flyers, infobrochures...Hoe ga je daar sponsers voor aantrekken??? Aan kvv merken vragen??? De lokale beenhouwer als sponser vragen![]()
...Of sponsering door dierenspeciaalzaken..(alhoewel zij hier niet veel aan hebben he..)
![]()
geer schreef: Schrijf het op en onthou het! De oproep staat op meerdere fora, dus 't is het handigst om dit op de vergadering te bespreken...anders zijn er straks 2000 leden die iets anders vindenOk, ik hou me in & wacht geduldig....Zodra we een redelijke club hebben verzameld, sturen we iedereen (ook de Belgische delegatie
) een mail met agendapunten en dingen om over na te denken
![]()
Aura schreef: Ik weet niet of het in dit topic past, maar is het niet een idee om bekende Nederlanders te benaderen?Leuk idee, we nemen ' em mee! (al moet de desbetreffende BN'er dan wel wat van vers weten...Bridget beweert op tv ook dat haar schoothondje amper uit hoeft 'omdat ie zo klein is en dan hoeft dat niet'...sja...
Ik heb hier Max&Catharineaanstaan en er zijn nu allemaal honden in de uitzending. En Bridget Maasland is ook gek op haar hondje. Die komt ook regelmatig op tv.
En bn'ers hebben niet het excuus dat Barf of KVV te duur is en willen vaak ook het beste voor hun hond.
Sorry, misschien wat te idealistisch hoor![]()
geer schreef: al moet de desbetreffende BN'er dan wel wat van vers weten...Of de vers-experts moeten ze vertellen waarom die dure uitgebalanceerde superbrokken niet goed zijn
Aura schreef: Of de vers-experts moeten ze vertellen waarom die dure uitgebalanceerde superbrokken niet goed zijnHihi, en dan zeggen ze "maar is dat wetenschappelijk bewezen?"![]()
Aura schreef: Of de vers-experts moeten ze vertellen waarom die dure uitgebalanceerde superbrokken niet goed zijnIk denk dat je het meeste wint door niet de brokkken de grond in te trappen, maar mensen aan het denken te zetten over wat natuurlijke voeding is en voorbeelden te geven van de vele honden en katten die allerlei vervelende problemen hadden en door vers voer weer probleemloos en blij zijn.![]()
AstridStraver schreef: Ik denk dat je het meeste wint door niet de brokkken de grond in te trappen, maar mensen aan het denken te zetten over wat natuurlijke voeding is en voorbeelden te geven van de vele honden en katten die allerlei vervelende problemen hadden en door vers voer weer probleemloos en blij zijn.Heel goed. Wij hebben het niet nodig om andere voedingssystemen af te kraken. Wij hoeven alleen de voordelen van rauw aan te geven
The joy of BARF....
AstridStraver schreef: Ik denk dat je het meeste wint door niet de brokkken de grond in te trappen, maar mensen aan het denken te zetten over wat natuurlijke voeding is en voorbeelden te geven van de vele honden en katten die allerlei vervelende problemen hadden en door vers voer weer probleemloos en blij zijn.Ja, dat is eigenlijk beter. Anders krijg je zo'n welles-nietes verhaal. En inderdaad veel voorbeelden geven. Dat werkt goed.
The joy of BARF....