Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Leuk om jouw verhaal en hoe je er toe bent gekomen om Barfplaats op te richten, ook eens te lezen Lizzy.
Je had destijds niet gedacht dat het zo groots zou worden denk ik. Het is aardig uit de hand gelopen :D
Laatst gewijzigd door Truus op vr 12 aug 2005, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Doedels
Goh, dat BP nog maar 2,5 jaar bestaat. Het komt veel 'volwassener' over ;) Leuk om jouw verhaal te lezen, Lizzy. Mag het in de bieb of zo? Voor iedereen die nog lid gaat worden.
Door Truus
Doedels schreef: Goh, dat BP nog maar 2,5 jaar bestaat. Het komt veel 'volwassener' over ;) Leuk om jouw verhaal te lezen, Lizzy. Mag het in de bieb of zo? Voor iedereen die nog lid gaat worden.
EEn goed idee 8). Het gaat zo verloren tussen alle berichtjes en dat is jammer. ;)
Door Lizzy
Ster schreef: Wat een leuk verhaal! Ben benieuwd hoeveel vragen inmiddels hier gesteld zijn ;D Zal ze maar niet gaan tellen :P ;D
Op dit moment 7677 (in feite veel meer want er wordt af en toe opgeruimd. Zeker in de bar maar ook wel in de andere categorieen. Daarnaast zijn we 1 keer - heel in het begin - 9000 berichten kwijt geraakt).
Door 202spots
Elfy schreef: Lizzy en Dory; allebei heel erg gefeliciteerd!! ;D En inderdaad erg leuk om te lezen hoe barfplaats ooit is ontstaan.
Zie 't nou pas....maar Barfplaats is 100% van Lizzy (en Leo) hoor!!!
Ik ben gewoon 'n Happy BPlidje hier! ;D
Door Ster
Lizzy schreef: Op dit moment 7677 (in feite veel meer want er wordt af en toe opgeruimd. Zeker in de bar maar ook wel in de andere categorieen. Daarnaast zijn we 1 keer - heel in het begin - 9000 berichten kwijt geraakt).
Sta er niet van te kijken. Veel zeg! Volgens mij is Barfplaats voor Nlse forumbegrippen ook best wel groot, zeker gezien het onderwerp zo specifiek en vooral 'nieuw' en controversieel is.
Door sylvia
Lizzy schreef: Op dit moment 7677 (in feite veel meer want er wordt af en toe opgeruimd. Zeker in de bar maar ook wel in de andere categorieen.Daarnaast zijn we 1 keer - heel in het begin - 9000 berichten kwijt geraakt).
Nou de big crash was dat :o, dat was wel erg , we waren er allemaal ontdaan van, maar gelukkig hebben we met frisse moed geprobeerd de vergane info terug te posten en volgens mij zijn we daar aardig in geslaagd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door