Doedels schreef: Ha, ha, daar is zojuist een onderzoek naar geweest en weknemers vinden de WC op het werk ronduit smerig en ergeren zich aan de stank en de remsporen van hun collega's![]()

Moderator: Lizzy
Doedels schreef: Ha, ha, daar is zojuist een onderzoek naar geweest en weknemers vinden de WC op het werk ronduit smerig en ergeren zich aan de stank en de remsporen van hun collega's![]()
Nelly schreef:Nou, ik denk dat het iets genuanceerder ligt. De poep van andere honden vind ik ook goor! Getver, je moet eens in een Pedigree Pal drol gaan staan. Met je gympie met profiel![]()
![]()
Heb ik ook gelezen in de krant
![]()
![]()
En wat nou ranzig? We vinden het heel normaal om naar de ontlasting van onze dieren te kijken omdat je daar veel aan kunt zien betreffende hun lichamelijk welzijn, en als we naar die van ons kijken zou het ineens ranzig zijn? Sorry, maar dat zie ik ff niet.
Debora schreef:Voor zover ik weet, eten vrijwel alle honden kattenpoepEn als dat nog niet genoeg is, snacken ze bij thuiskomst ook nog uit de kattenbak.
Debora schreef: Over poep gesproken.....het hele park hier ligt er vol mee. En dan doel ik niet eens op de hondenpoep, maar dus op echte voor de honden overheerlijke MENSENdrollen. En als ik íets goor vindZeg, Amsterdam toch? Welk park loop jij? Lijkt mijn park wel! Sophie had vanochtend nog een heerlijk exemplaar te pakken, helaas had ik dat niet door...resultaat:poepvingers. Die kon ik dus mooi wassen in de vijverOok erg leuk als je 2 labjes bij je hebt want die vreten vrijwel álles wat ze voor de bek komt
En als dat nog niet genoeg is, snacken ze bij thuiskomst ook nog uit de kattenbak.
Overigens viel me op: die ene labrador vreet namelijk altijd verse hondendrollen van andere honden maar blijkbaar niet van een hond die op versvlees staat![]()
Nelly schreef: Voor zover ik weet, eten vrijwel alle honden kattenpoepDie van mij vreet geen kattendrollen hoor, ze taalt er gewoon niet naarDaarom staat bij mij de kattenbak bovenaan de trap, de honden mogen nl. niet boven komen.
geer schreef: Zeg, Amsterdam toch? Welk park loop jij? Lijkt mijn park wel! Sophie had vanochtend nog een heerlijk exemplaar te pakken, helaas had ik dat niet door...resultaat:poepvingers. Die kon ik dus mooi wassen in de vijverDat dacht ik laatst ook toen ik je stukje las over de loeiende Sophie![]()
![]()
![]()
Debora schreef: Dat dacht ik laatst ook toen ik je stukje las over de loeiende SophieHmmmm...ik vooral in het Rembrandtpark....heeeeeel af en toe bij de Sloterplas, regelmatig in het A'damse Bos of Spaarnwoude...Ik loop erg vaak in het Sloterpark
![]()