Anne in Duitsland schreef: Heb de schijven vandaag al ontvangen, en op mijn Moulinex passen ze perfect! Ik neem ze mee naar NL en dan doen we een gezellige Tupperware Moulinex-party!Oh top, nou ben benieuwd!![]()
Moderator: Lizzy
Anne in Duitsland schreef: Heb de schijven vandaag al ontvangen, en op mijn Moulinex passen ze perfect! Ik neem ze mee naar NL en dan doen we een gezellige Tupperware Moulinex-party!Oh top, nou ben benieuwd!![]()
job schreef: O Cindy zou ik er dan 1 mogen bestellen,Ja natuurlijk mag dat. Maar ehhh vastzitten??
gewoon voor reserve voor als die molen weer eens vast blijft zitten?
Kan ik bij Kenwood vast zo'n nieuw onderdeel kopen waar jouw schijf op moet. (lekker vaag)
Cindy de Wolf schreef: Zoals het er nu uit ziet zijn woensdag over een week 10 schijven klaar waarvan er 6 besteld zijn en 1 in optie staat. Dus vooralsnog zijn er nog 3 schijven beschikbaar.Ik heb wel interesse, maar ik weet niet of het past, ik heb een Maxima en is toch wel wat groter dan een Kenwood.
lauraV schreef: mag ik er ook 1 reserveren , geef je volgende week uitsluitselPrima.![]()
job schreef: ik wacht het betalingspb-tje af. Vastzitten doet die ring omdat ik die braaf met die sleutel had vastgedraaid voor gebruik...dom dom dom.als je dat in het vervolg wil voorkomen, dan kun je de schroefdraad van ring en trechter invetten met wat olie of gewoon wat dierlijk vet, voordat je gaat malen