Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Heb de schijven vandaag al ontvangen, en op mijn Moulinex passen ze perfect! Ik neem ze mee naar NL en dan doen we een gezellige Tupperware Moulinex-party!  :biggrin2:
Oh top, nou ben benieuwd!
Door Cindy de Wolf
Zoals het er nu uit ziet zijn woensdag over een week 10 schijven klaar waarvan er 6 besteld zijn en 1 in optie staat. Dus vooralsnog zijn er nog 3 schijven beschikbaar.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op ma 10 jun 2013, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door job
O Cindy zou ik er dan 1 mogen bestellen,
gewoon voor reserve voor als die molen weer eens vast blijft zitten?
Kan ik bij Kenwood vast zo'n nieuw onderdeel kopen waar jouw schijf op moet. (lekker vaag)
Door Cindy de Wolf
job schreef: O Cindy zou ik er dan 1 mogen bestellen,
gewoon voor reserve voor als die molen weer eens vast blijft zitten?
Kan ik bij Kenwood vast zo'n nieuw onderdeel kopen waar jouw schijf op moet. (lekker vaag)
Ja natuurlijk mag dat. Maar ehhh vastzitten??
Ik meen dat het het wormwiel is waar hij op vast zit en die zijn idd bij http://www.europart.nl te bestellen evenals mesje. Mijn mesje is nu 1 keer gebroken, die kostte iets van 7 euro nieuw bij europart.
Door saskia37
Cindy de Wolf schreef: Zoals het er nu uit ziet zijn woensdag over een week 10 schijven klaar waarvan er 6 besteld zijn en 1 in optie staat. Dus vooralsnog zijn er nog 3 schijven beschikbaar.
Ik heb wel interesse, maar ik weet niet of het past, ik heb een Maxima en is toch wel wat groter dan een Kenwood.
Door Cindy de Wolf
lauraV schreef: mag ik er ook 1 reserveren , geef je volgende week uitsluitsel  :)
Prima.

2 in optie en 1 nog beschikbaar. Deze kosten nog € 32,50 de volgende batch vermoedelijk midden juli gaat € 35,00 per schijf kosten inclusief verzendkosten.
Door Wheaty
Ik zou graag er ook eentje willen :)

Ik lees al een tijdje mee en wil de Kenwood ook gaan bestellen.
Ging nu toch ook maar eens die betere schijf terugzoeken en ik heb geluk!!
Zou je me jouw gegevens voor betaling ed willen sturen?
Thx alvast.
Door Cindy de Wolf
Vooralsnog zijn ze allemaal vergeven mochten die in optie staan niet doorgaan zal ik het laten weten.

Mocht er nog behoefte aan een schijf zijn laat het dan weten dan gaan we onze best doen om nog een x- aantal klaar te hebben voor onze vakantie. Zo niet dan wordt het pas september weer.
Door nova
job schreef: ik wacht het betalingspb-tje af. Vastzitten doet die ring omdat ik die braaf met die sleutel had vastgedraaid voor gebruik...dom dom dom.
als je  dat in het vervolg wil voorkomen, dan kun je de schroefdraad van ring en trechter invetten met wat olie of gewoon wat dierlijk vet, voordat je gaat malen
Door Vayacondios
Voor het eerst het spiervlees en het orgaanvlees door de Kenwood heen gedraaid. Dat ging geweldig! Ik ben helemaal blij. Het botvlees heb ik nog niet gedaan. Ik krijg binnenkort de goede schijf van Cindy.  :D

Maar welk botvlees draaien jullie dan door de kenwood? Ik heb gelezen over kippennekken. Dat kan ik me inderdaad helemaal voorstellen. Ik had nu paardenluchtpijp voorzichtig een stukje geprobeerd, maar daar had de kenwood niet zoveel zin in. Wat zijn wel goede ideeen? Ik lees het graag!
Door Parelridder
Paardenluchtpijp is hartstikke taai, ik kan me voorstellen dat dit niet te malen is, mijn honden vinden het al reuze frustererend om zelf te 'malen' :biggrin2: Dat veert steeds mee bij kauwen zonder kapot te gaan. Bijv. kippenruggen, eendkarkas, haaskarkas, konijnenruggen en div. nekken zijn echt geen probleem. Blijf er op letten dat de machine het bot er door moet trekken, jij er er dus niet door moet duwen, dan gaat het prima.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door