Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinatie

Volledig BARF
44
18%
Volledig kompleet vers vlees
59
24%
Volledig brok
8
3%
BARF en kompleet versvoer
77
31%
BARF en brok
10
4%
Kompleet versvoer en brok
24
10%
BARF, kompleet versvoer en brok
14
6%
Anders
9
4%
Door zurca
Tous krijgt volledig kompleet vers voer..
Zo af en toe eens een kippenek/lap vlees...Maar wie weet gaan we in de toekomst wel een paar dagen Barf geven...
Door Eidos
Dos krijgt over het algemeen CB, met regelmatig een barf dagje tussendoor. Dit verschil per week.... Soms dus 3 dagen barf en de rest CB en de andere week ( als ik erg druk ben ) 1 dag barf en 6 CB..
Door the dude
Volledig BARF

Trouwens, voor de loenberger eigenaar, Vaak kan je bij de slager gratis een hele zak botten etc. krijgen.

Eten voor mijn hond is alleen maar goedkoper geworden met BARF.
Door Elizaw
volledig KVV durf het barfen nog niet aan ::)maar hij krijgt wel extra dingen zoals kwark/visje/eitje/grontemix/karkasje/lamsribje ;D ;D
Door EvitaP
Afentoe barf afentoe brok. Versvlees krijgen ze alleen als er geen brok en geen barf maaltijd is en dat komt niet zo vaak meer voor.
Ik wil dit jaar, eigenlijk dit voorjaar, helemaal over gaan op barf. Alleen als iemand anders dan voor ze moet zorgen of andere uitzonderingen krijgen ze brok of versvlees. Maar eerst nog steeds een vriezer kopen... (Duurt even ::) )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door