geer schreef: He lekker, geef jij je beesten maar levende konijnen in de woonkamer. Ik ga denk ik morgen even naar de kinderboerderij, een geit schieten...mmmmm....waarom schieten.....zet gewoon je hond erbij en train hem ff om te slachten

Moderator: Lizzy
geer schreef: He lekker, geef jij je beesten maar levende konijnen in de woonkamer. Ik ga denk ik morgen even naar de kinderboerderij, een geit schieten...mmmmm....waarom schieten.....zet gewoon je hond erbij en train hem ff om te slachten
Sammy_Shunka schreef:omdat je een grens overschrijd zonder dat je het zelf beseft(hoop ik dat je het niet beseft).
Als ik ga schrijven dat ik eventueel meer onderzoek ga doen krijg ik weer vanalles naar mijn hoofd geslingerd
bernerfan schreef: waarom schieten.....zet gewoon je hond erbij en train hem ff om te slachtenhet gaat erom dat geer bedeolde dat onze oerinstinkten maar weer naar boven laten komen want het hoort zo![]()
Sammy_Shunka schreef:Wat voor onderzoek?
Als ik ga schrijven dat ik eventueel meer onderzoek ga doen krijg ik weer vanalles naar mijn hoofd geslingerd
Lupa schreef:ja is ook al net zoo belachelijk...
het gaat erom dat geer bedeolde dat onze oerinstinkten maar weer naar boven laten komen want het hoort zo![]()
tieneke schreef:willen weten wat voor onderzoek ??
Wat voor onderzoek?
Om een weerloos konijn of ander beest in zijn doodstrijd te aanschouwen!
Van mijzelf vind ik het al heel wat dat mijn hondjes versvlees eten en af en toe barfen,maar je hond op levende beesten laten jagen en ook nog voeren gaat mij echt te ver![]()
bernerfan schreef: als ik nog iets mag zeggen..lees t nu nog es door...en hoe je t schrijft..lijkt t net of je t mooi vindt om te zien hoe ze bezig zijn met die diertjes.. ???aan zich is er niet echt iets verkeerd maar begrijp me niet verkeerd het konijn moet de kans krijgen om weg te vluchten!!!!!
Lupa schreef:ja ik heb dus moeite met dat de beestjes dus nog veels te lang leven als ze gevangen zijn.....en dat iemand daar gewoon naar kan zitten kijken
aan zich is er niet echt iets verkeerd maar begrijp me niet verkeerd het konijn moet de kans krijgen om weg te vluchten!!!!!
bernerfan schreef: ja ik heb dus moeite met dat de beestjes dus nog veels te lang leven als ze gevangen zijn.....en dat iemand daar gewoon naar kan zitten kijkenen daar gaat het om!![]()
Lupa schreef:En ook niet buiten,de eerste hond die bij mij iets levend pakt of vangt gaat letterlijk en figuurlijk op de schoen
aan zich is er niet echt iets verkeerd maar begrijp me niet verkeerd het konijn moet de kans krijgen om weg te vluchten!!!!!
ik ben de laaste die mijn honden aanmodigt om het te doen omdat het niet nodig is maar voor de hond is het vrij natuurlijk, maar niet in de woonkamer!!!!!!
tieneke schreef:tuurlijk, maar dat ze het doen is natuurlijk.
En ook niet buiten,de eerste hond die bij mij iets levend pakt of vangt gaat letterlijk en figuurlijk op de schoen![]()
Lupa schreef:Als je hond al zeker 21 konijnen heeft gevangen is er toch wel een klein probleempje denk ik...
tuurlijk, maar dat ze het doen is natuurlijk.
niet voor niks zijn er zoveel honden die achter konijne aanjagen, en ik neem absoluut niet de hond kwalijk
tieneke schreef:of een overpopulatie aan konijnen?
Als je hond al zeker 21 konijnen heeft gevangen is er toch wel een klein probleempje denk ik...![]()