Moderator: Lizzy
202spots schreef: Wanneer ik schapen/lamsvlees of nekken geef zit er OOK vet aan....maar ik vind nooit geen onverteerde vet terug...Je kan in de dierenwinkels hier een soort van vet blokken kopen dat is net een soort van kaarsvet en ze hebben er wel iets aan maar de opneembaarheid van die blokjes is waardeloos, vandaar dat ze er nu ook een continu vloeibare vorm op hebben verzonnen
Wat is dan 't verschil tussen gewoon schapenvet en blokjes schapenvet ???
sylvia schreef:TxSyll. Dus gewoon 'n draadje katoen erin steken en dan 'n vlammetje??
Je kan in de dierenwinkels hier een soort van vet blokken kopen dat is net een soort van kaarsvet en ze hebben er wel iets aan maar de opneembaarheid van die blokjes is waardeloos, vandaar dat ze er nu ook een continu vloeibare vorm op hebben verzonnen
202spots schreef:juist
TxSyll. Dus gewoon 'n draadje katoen erin steken en dan 'n vlammetje??
Lil schreef: Klopt schapenvet wordt door de meeste honden slecht verteerd. Er is vloeibaar schapenvet dat verrijkt is met fos en omega 3 en 6 vetzuren op de markt van biofood. Dit is extra goed verteerbaar en je merkt dan ook hele goede resultaten. De vacht wordt mooier van dit vet.Als je de verse schapevet hebt en je geeft die in de winter 50 gram per dag erbij wordt dat prima verteerd...
Groetjes,
Shirley
Ordell schreef:en lijkt me een stuk gezonder ook
Als je de verse schapevet hebt en je geeft die in de winter 50 gram per dag erbij wordt dat prima verteerd...