Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ollie
CaSanGio schreef: Gisteren weer lekker gewandeld met de Club in Noordwijkerhout. Na de wandeling restaurant ingedoken met honden, waar ze ook een versnapering voor de viervoeters hadden. Wel lief maar het hoeft echt niet. Het waren.......inderdaad brokjes. En wat denken jullie........
De brokjes werden voor we ze konden weghalen snel verorbert, net alsof het een stuk lamsrib was wat ze het lekkerst vinden. Gadsamme, wat een teleurstelling. En wiji maar willen geloven dat ze geen brokjes meer lusten. Wel dus en ze eten ze met veel smaak op. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Het waren er gelukkig niet zoveel, dus ik gun ze dat smaakje nog best wel, maar toch............................. zelfs de hond die nog nooit brokken had gegeten wist niet wat hem overkwam.......... tju, tju, tju :( :( :( :( :( :( :( Vanochtend at onze ries sinds tijden weer meteen zijn vlees weer op. Zou ie dan toch het verschil merken.................... ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;)
Hahahaha ;D hier precies hetzelfde hoor, toen ze het nog dagelijks kregen, aten ze het met lange tanden, maar ja nu ze altijd vers krijgen, lusten ze wel weer brokjes ::) ;D
Door tieneke
Peet schreef:

De jouwe!! " Ze slopen niets en eten heel weinig" ....wahahaha...pinokkio!!
Eergisteren heeft Tara een deurpost van de bijkeuken- buitendeur vakkundig bewerkt!
De eerste keer dat zij aan solo- sloperij doet trouwens ::)dat belooft nog wat :-X
Vanmorgen een vogelhuis gesloopt...
Daarna hebben zij een stapel emmers omgetrokken en liepen met een partij bio-aardappels te rennen....
Vanavond heeft Tinussie een dure veiligheidsschoen van Jaco bewerkt,zelfs de inlegzool had hij eruit gehaald...... >:(
Hiervoor hadden wij al een klomp gered...zucht...
O,ja ik vergeet de vuilnisbak nog!!!!! :'( :'( :'( :'(
Wie wilt het tuig hebben ;)
Door Audrina
tieneke schreef:
Wie wilt het tuig hebben ;)
Neen dank u. Ik heb zelf al een grote sloper die deurposten aan flarden trekt en gipswandjes kapotvreet alsof het niks is. ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door