Ben nu een week verder en meneer is nog steeds heel kieskeurig wat zijn eten betreft. Van de botten eet hij alleen de kippenvleugels en -nekken eendenvleugels en -nekken en lamsribbetjes (deze met moeite) de rest laat hij gewoon liggen

Het vlees met groente (heb hem nu 2 keer alleen komkommer sla en witlof door zijn eten gedaan) eet hij wel op. Maar omdat ik bang ben dat er met name in de calcium tekorten gaan ontstaan, heb ik hem 4 dagen kvv gegeven. Duck en Rodi gaan prima Carnibest ging wat moeilijker maar uiteindelijk wel opgegeten en de Energique kijkt hij geen eens meer naar dus daar heb ik de honden van de buren blij mee gemaakt. 1 dag is een pensdag en die ging goed.
Heb wel de hoeveelheden aangepast en hij krijgt nu ongeveer 700 tot 800 gram per dag ipv 1000 tot 1300
De lijnzaad- en zalmolie heb ik achterwege gelaten enhet viel mij op dat hij veel minder loopt te krabben, toch de lijnzaadolie? ook het zeewier heeft hij niet gekregen wel 2 rauwe eitjes door de zelf samengestelde maaltijden.
Ga dus nu maar over op meer kvv dagen (dan eet hij tenminste wat) maar daar moeten dan botten bij of niet? zit er voldoende calcium in de complete versies van het kvv? zo niet is dan kippen en eendenvleugels en nekken voldoende afwisseling?