- zo 09 dec 2007, 22:20
ja ben ook aardig aan het vergelijken geweest, ook in aanmerking nemende wie zegt te versturen naar nederland en hoeveel dat dan is. de Bielmeier, 2 types met verschillende doorsnede, vind ik erg interessant omdat die 3 verschillende standen heeft en timer, maar is 55 euro en 16 euro verzendkosten dus wordt duurder dan ik nu wil.
en trouwens ook maar 4 roosters terwijl ik er toch wel 5 wil. die jij hier had gezet met dat tekenfiguurtje oid lijkt me ook wel wat, 34 cm doorsnede vd roosters en speciale inzet voor kleverige dingen, maar dan weer 19 euro verzendkosten, dus toch eerst maar naar andere gekeken. De Bomann en de Vital fit zijn dezelfde, ook 5 roosters en circulatielucht, 250 watt (zijn allemaal 250 watt behalve de Bielmeier 700watt). Bij de Bomann staat niet vermeld dat ze naar Ned sturen, bij de Vital fit wel maar wel 18 euro verzendkosten. Ik koop liever een wat duurdere en dan minder verzendkosten en dan kom je bij het Bio Dorrgerat Laser 2000, 5 roosters, doorsnede staat er niet bij, helaas ondoorzichtig.