Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Staftime
op het balkon????
Daar heb ik geen stroom hoor en als het regent wordt vrijwel heel het balkon nat.

En een afzuigkap heb ik niet.
In onze flat is een afzuig apparaatje in de wand van de keuken ingebouwd door de woningbouw.
Daar hangt een touwtje aan om hem aan en uit te zetten.
Door Anthraciet
Kan me geen leven zonder afzuigkap voorstellen :o
;D

Maar dat is voor jou geen optie dus..... :-\

Zelf zal ik hem waarschijnlijk gewoon in het atelier of wasruimte zetten, dan heb ik er in ieder geval geen last van :)
Maar ben wel benieuwd hoeveel geur er eigenlijk vanaf komt.

*zit nog steeds te twijfelen welke aangeschaft gaat worden* 8)
Door maddoc
tot nu toe droog ik de Carnibest Eend in de combimagnetron, ovenstand, en de laatste keer ook gewoon boven op de (gas)kachel en dat stinkt niet, je ruikt het maar heel iets als je in de keuken erbij staat, de afzuigkap heb ik er niet bij nodig.
Door maddoc
heb op ebay naar de droog apparaten gekeken en wil er eigenlijk ook wel een, nu idd nog kiezen welke.
weet niet meer welke, maar bij een stond bij voor nederland 1,95 extra verzendkosten dus 8,95, dat is nog te doen.
Door Anthraciet
Dat valt dan zeker wel mee ja 8)
Ik ben er ook nog steeds niet uit welke ik nu wil.

Zo'n doorzichtige lijkt me wel makkelijk om te zien hoever het er al mee staat, maar misschien valt dat ook wel tegen en zie je praktisch niets ::)
Ik ben ook aan het kijken of er verschillen zijn in de hoogte van de bakjes, zodat je eventueel dikkere stukken erin kan doen. Hier en daar zie ik wel staan dat ze in hoogte verstelbaar zijn, dat lijkt me wel makkelijk.....

Zoveel keuzes..... ::) ;D
Door hellenbanjerbo
echt helemaal helemaal super die droogmachientjes, welke je ook kiest. maar die weeïge lucht als ik iets van kippen droog. getverdegetver . geef mij dan maar de lucht van pens.
Door pike
hellenbanjerbo schreef: echt helemaal helemaal super die droogmachientjes, welke je ook kiest. maar die weeïge lucht als ik iets van kippen droog. getverdegetver . geef mij dan maar de lucht van pens.
smaken verschillen da's duidelijk  :D
d
verlengsnoertje door het raam/bovenlicht ????
het is hier wel een pokkenklimaat maar het regent gelukkig niet altijd.
Door maddoc
ja ben ook aardig aan het vergelijken geweest, ook in aanmerking nemende wie zegt te versturen naar nederland en hoeveel dat dan is.  de Bielmeier, 2 types met verschillende doorsnede, vind ik erg interessant omdat die 3 verschillende standen heeft en timer, maar is 55 euro en 16 euro verzendkosten dus wordt duurder dan ik nu wil.
en trouwens ook maar 4 roosters terwijl ik er toch wel 5 wil. die jij hier had gezet met dat tekenfiguurtje oid lijkt me ook wel wat, 34 cm doorsnede vd roosters en speciale inzet voor kleverige dingen, maar dan weer 19 euro verzendkosten, dus toch eerst maar naar andere gekeken. De Bomann en de Vital fit zijn dezelfde, ook 5 roosters en circulatielucht, 250 watt (zijn allemaal 250 watt behalve de Bielmeier 700watt). Bij de Bomann staat niet vermeld dat ze naar Ned sturen, bij de Vital fit wel maar wel 18 euro verzendkosten.  Ik koop liever een wat duurdere en dan minder verzendkosten en dan kom je bij het Bio Dorrgerat Laser 2000, 5 roosters, doorsnede staat er niet bij, helaas ondoorzichtig.
Door Anthraciet
Je hebt je huiswerk in ieder geval grondig gedaan ;D
De verzendkosten voor mij zijn globaal hetzelfde, er zit hier en daar 1 euro verschil in, maar dan is het apparaat vaak ook weer een euro verschil.
Ik twijfel nog tussen een Bomann, een Severin of een merkloze doorzichtige, zoals ik eerder geplaatst had. Ook ben ik ook naar de 'gewone' veilingen aan het kijken omdat daar af en toe ook een wat duurder merk vanaf 1 euro aangeboden wordt en ik wil zien voor hoeveel die weg gaan.
Door Anthraciet
Ja, die dus niet sofort kaufen zijn. Ik merk bij dit apparaat dat veel mensen het óf kado gekregen hebben en er niets mee doen óf er achter gekomen zijn dat het niets voor hen is. Maar vaak is het dan niet of nauwelijks gebruikt en dat vind ik dan ook wel het overwegen waard....
Door maddoc
nou nog eens aan het schiften geweest en nu ook eens goed op de grootte vd roosters gelet, dan vallen de meeste al af (ook de Bomann) met 28cm doorsnede. er zijn 2 transparante die met een doorsnede van 34 cm veel groter zijn (dat scheelt een rooster in vergelijk met de 28cm) (die jij had neergezet van Raffzahnige en van Price King, lijken ook identiek trouwens). de transparante van Eldom-biz is 32,5cm doorsnede, het plaatje erbij is vd Severin maar er staat bij dat de afbeelding kan afwijken vh origineel.
op www.perfektegesundheit.de  staat oa de Severin en die zou 31cm doorsnede zijn.
Dus het wordt denk ik een vd twee van 34 cm.
en waarom ben ik hier zo mee bezig? omdat ik gisteren weer aan het drogen ben geweest en de hele dag erachter aan heb moeten lopen en moeten opletten dat het al niet op was voordat het klaar was enzo. dit gaat 2 wkn mee en zou toch leuk zijn als het de volgende keer dan in zo'n apparaatje kan.
heb jij al een keuze gemaakt?
ik vroeg me af ze ze ook niet bij de Mediamarkt of zo in Duitsland zouden hebben,  ik woon nl vlak bij de grens en vlak over de grens in Nordhorn zit ieder geval een Mediamarkt waar ik zou kunnen kijken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door