Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
pike schreef: En of het schatten zijn! Vandaag hebben ze alle twee een sardientje gegeten  :D :D :D Toegegeven, ik had ze ontdaan van de organen en de kop, schoongespoeld onder de kraan, graat eruit, netjes in de lengte in twee helften gesneden. En samen met een stukje zalmfilet in de bakken gedaan. De koppen afgespoeld en bij Pike in de bak gedaan want ik weet zeker dat Armagnac geen koppen eet. En hup dat ging er toch allemaal zo in, Pike at ook de koppetjes op  8). Waar een mens al blij van kan worden  ::)
Kijk...da's BETER  :D

Eh...zou het nu uitmaken dat ik die sardines met ingewanden en kop gaf?
Had ik het nu ánders moeten doen?

Ik wil het niet wéten....dadelijk ga ik wéér proberen  :-X :P :D
Door pike
Nou jij hebt mij gepusht (goed dat je dat gedaan hebt :-*) dus nu ga ik jou pushen: gewoon nog een keer proberen zonder die smurrie erin :D Het is toch zeker wel de moeite waard. Het werd naar binnen gewerkt als was het een lapje gewoon vlees. Ik ga morgen terug naar die viswinkel en ga even wat inslaan  ::)
Door roefus
pike schreef: Nou jij hebt mij gepusht (goed dat je dat gedaan hebt :-*) dus nu ga ik jou pushen: gewoon nog een keer proberen zonder die smurrie erin :D Het is toch zeker wel de moeite waard. Het werd naar binnen gewerkt als was het een lapje gewoon vlees. Ik ga morgen terug naar die viswinkel en ga even wat inslaan  ::)
Nou...heeeeeel misschien...in een vólgend leven...ga ik nog eens een poging wagen  :P :-\ 8)
Maareh, dan laat ik het wel weten  ;)
Veel met plezier met de visinkoop  :D
Door pike
He wat jammer nou  :( maar ik kan het wel begrijpen. Het is niet leuk als je een hoop moeite doet en ze laten je dan zitten met je lekkere vis. En die koppies als ze het niet lekker vinden, Pike kijkt dan heeeel schuldig, zo van ik kan er echt niks aan doen hoor  :-[
Inmiddels liggen er weer sardientjes in de vriezer. Ik hoop dus dat deze pret nog even duurt ;)
Door roefus
pike schreef: He wat jammer nou  :( maar ik kan het wel begrijpen. Het is niet leuk als je een hoop moeite doet en ze laten je dan zitten met je lekkere vis. En die koppies als ze het niet lekker vinden, Pike kijkt dan heeeel schuldig, zo van ik kan er echt niks aan doen hoor  :-[
Inmiddels liggen er weer sardientjes in de vriezer. Ik hoop dus dat deze pret nog even duurt ;)
mwa...mezelf kennende ga ik het toch nog wel eens proberen.... :D :D :D
Er liggen nog wat sardientjes in de vriezer, dus het is wel verleidelijk om er weer eens 'n  paar kleine (goed schoongemaakte  ::)) stukjes bij te gooien.

Maar ik wacht nog ff 'n paar dagen, want anders raak ik zo gefrustreerd  ;) :D :D :D
Door Guappo
Ik kreeg 84 zalmkoppen ::) van een kennis. Gisteren was de eerste keer dat ze er 1tje kregen. Het was een groot succes, alle 7 honden vonden het heerlijk.
Ik heb staan klokken, Scuro mijn jongste hond van 10 maanden deed er exact 7 minuten over :o
Door Mieke L.
Jeetje 84 zalmkoppen :D
Hier gaat het op en af met het eten van vis. Momenteel gaat het aardig. Als ik een sardien helemaal in stukjes plet en het door Smuldier prak dan gaat het er helemaal in met kop en al dus ik ben allang weer blij.
Door pike
Ze eten nog steeds met smaak hun schoongemaakte sardientjes, en vandaag heb ik voor het eerst de graat erin laten zitten en ook nu weer hebben ze lekker hun visjes gegeten 8). Pike eet nog steeds alle koppetjes op, maar volgende week ga ik ook maar weer eens een koppetje aan Armagnac geven en kijken wat hij ermee doet.
Door pike
Nou had ik weer wat raars gisteren. Sardientjesdag was het.
Pike krijgt zijn sardientjes heel met alles erop en eraan, Armagnac krijgt ze zonder kop maar verder intact, die koppen krijgt Pike erbij.
Dat gaat nu al een paar weken goed. Nu had Armagnac gisteren van twee van de drie visjes de ingewanden laten liggen. Ik vond ze in het gras waar hij altijd alles naar toe sleept om op te eten. Ik heb hem erbij geroepen van hé joh je hebt wat vergeten! maar hij wou het dus gewoon niet hebben. Oh, dan lust Pike het wel. Pike komt kijken, ziet wat liggen en graait gelijk gulzig een hoopje ingewand om het weer net zo snel uit te spugen, blijkbaar was het vies. Het tweede hoopje werd besnuffeld en eveneens afgekeurd.
Wat kan daar nou in hemelsnaam mis mee zijn???
Door roefus
pike schreef: Nou had ik weer wat raars gisteren. Sardientjesdag was het.
Pike krijgt zijn sardientjes heel met alles erop en eraan, Armagnac krijgt ze zonder kop maar verder intact, die koppen krijgt Pike erbij.
Dat gaat nu al een paar weken goed. Nu had Armagnac gisteren van twee van de drie visjes de ingewanden laten liggen. Ik vond ze in het gras waar hij altijd alles naar toe sleept om op te eten. Ik heb hem erbij geroepen van hé joh je hebt wat vergeten! maar hij wou het dus gewoon niet hebben. Oh, dan lust Pike het wel. Pike komt kijken, ziet wat liggen en graait gelijk gulzig een hoopje ingewand om het weer net zo snel uit te spugen, blijkbaar was het vies. Het tweede hoopje werd besnuffeld en eveneens afgekeurd.
Wat kan daar nou in hemelsnaam mis mee zijn???
Misschien dat ze toch niet helemaal 'indoor' van vis houden?
Door tieneke
Guappo schreef: Ik kreeg 84 zalmkoppen ::) van een kennis. Gisteren was de eerste keer dat ze er 1tje kregen. Het was een groot succes, alle 7 honden vonden het heerlijk.
Ik heb staan klokken, Scuro mijn jongste hond van 10 maanden deed er exact 7 minuten over :o
Ach met 7 honden per zalmkop ben je daar toch in 12 weken doorheen  :D
Mazzelaar met dit super adres!!!  :D
Door roefus
tieneke schreef: Ach met 7 honden per zalmkop ben je daar toch in 12 weken doorheen  :D
Mazzelaar met dit super adres!!!  :D
Nou, kan best...maar ik kwam er hier in ieder geval NOOIT doorheen (met de 2 misbaksels).
Heb hier nog zo'n twintig koppen gehad (denk dat het kabeljauw was)...leuk voor de kliko  :-X
Ik zweer...ze róken er nog niet aan  :-X
Door pike
roefus schreef: Misschien dat ze toch niet helemaal 'indoor' van vis houden?
Zou ik direct geloven als ze van die andere 5 vissen de ingewanden ook hadden laten liggen, maar die gingen er met smaak in  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door